projectiondesign F30 1080p

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

projectiondesign F30 1080p

Ikke akkurat en vanlig hjemmekinoprosjektør (er i "professional"-serien til projectiondesign), men vi har fått levert en slik på jobben nå. Ut fra spec fra hjemmesiden deres ser det ut til å være en variant av model three med 2x300W lamper og opp til 6000 lumens. Fargehjulet er visstnok RGBCMY. Bildestørrelse hos oss er ca 220cm i bredden.

Kan ikke si stort om bildekvaliteten enda da vi hittil bare har fått testet på et smartboard. Denne er veldig reflekterende og gir dermed en tydelig hotspot. Et par ting har imidlertid allerede blitt klart:
    * Jeg ser regnbuer hele tiden, og alle som var i rommet så også fenomenet da jeg "tvang" det frem ved å vifte en penn foran bildet. Mulig dette fargehjulet ikke er det beste i så henseende?
    * Lysstyrken er ikke overveldende i et ikke altfor opplyst rom. Jeg skrudde av den ene lampen underveis og det var ikke tvil om at det så bedre ut med begge på.
    * Imponerende hvor mye lysstyrke-kontroll man har med den manuelle irisen!

Vi får montert opp et grått lerret neste uke, gleder meg til å sjekke ut bildekvaliteten

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått testet den noe mer?

Hva slags type oppsett skal dere bruke den til?

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som det drøyer litt før monteringsgutta kommer tilbake...

Vi skal bruke den til presentasjoner samt litt film av og til. Smartboard + et motorisert grått lerret, så fritt valg.

Ifølge PD sitter det et Brilliantcolor "vizSim" RGBCMY fargehjul i denne. Noen som vet karakteristikken til denne?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •