Ny projektor, TW1000!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny projektor, TW1000!

Morn godtfolk!
    Da er tiden inne for en projektor, og valget har da blitt den mye omtalte Epson TW1000.

Da lurer jeg på følgende, jeg har en stue som ikke er helt lystett, vi kan gjøre noe tiltak, men det blir ikke 100% mer 85%; da lurer jeg på om det er best å ha ett grått lerret eller ett hvitt, Jeg har null og niks snøring på lerret, og er relativt ny på PJ fronten. Og så lurer jeg på hvilket lerret jeg burde velge helst ikke mer en 1200kr, sitter vel en ca 2,5 til 3m fra der lerrete skal være.

Og en annen ting jeg lurer på!

Jeg har en Nad T763v2 reciver, og den har ikke hmdi inn --> ut. Da lurer jeg på, er det da best å kjøre bilde HMDI fra ps3 til PJ og Lyd (optisk) til forsterkeren. (Har hørt at man bare får 5.1 med optisk, stemmer dette?)

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    940
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha gått for et grått lerret i et rom uten god lyskontroll eller som har lyse vegger (har selv grått lerret med min TW2000).
    Ang lerret så får en vel ikke så mye nytt til den prisen tror jeg. Du kan evt følge med på bruktmarkedet:
    http://avforum.no/avtorget/showcat.php/cat/8
    (sjekk også torget på finn.no)

Ang HDMI/bilde/lyd så ville jeg ha brukt HDMI til projektor og optisk ut for lyd som du skisserer ja. Optisk støtter 2 kanals PCM, Dolby Digital og DTS lyd i hvertfall opp til 6.1 lyd. Hva PS3 er i stand til å sende ut vet jeg ikke.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett godt lerret vil etter all sansynelighet overleve projectoren din. Ikke gå i fella jeg og mange andre har gjort ved å kjøpe noe billig dritt, for det kommer bare til å irritere deg. Jeg er på mitt tredje lerret og fjerde projector. Projectorene hadde jeg bytta uansett, men lerrettet burde jeg greid å få til på første forsøk.

Å skulle spare penger her, har kosta meg dyrt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •