Prisnivå på BenQ PE5120

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisnivå på BenQ PE5120

Usikker på hvordan AVForum forholder seg til slike poster som dette, hvis det er i strid med regelverket er det bare å slette den.

Jeg har en BenQ PE5120 og et 2m Grandview 16:9 lerret, men har nå endelig bestillt meg en LCD tv, en Samsung 46M86. Usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke projektoren fremover, og vurderer derfor å selge den (inkl lerretet).
    Har forsøkt å lete på avtorget, finn og qxl uten å finne noen tilsvarende projektorer til salgs, og lurer derfor på hva slags prisnivå dette utstyret ligger på sånn ca? Projektoren er brukt i 160 timer.

Noen som har tips? og ikke minst, etter deres erfaring: hvor er det beste stedet å annonsere projektorer til salgs?

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.

Jeg kjøpte samme projektor brukt i fjor med omtrent likt antall timer på pæra. Nyprisen lå på 5-6k da den ble faset ut av markedet, selv betalte jeg 3500 (dog uten lerret).

Hva du kan få for en sånn nå er jeg usikker på, men et par lapper bør du jo kunne forvente. Min egen har ikke vært i bruk siden i fjor vinter (har plasma nå), men jeg har valgt å beholde den da den kan bli en god barneromsprojektor.

Jeg vil tro at finn.no er det beste stedet å selge en slik en, det er ihvertfall der du når flest kjøpere. Litt kynisk sagt er det vel der du kan få best pris for den også, da det er mange der som ikke er like oppegående teknisk som her på forumet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •