Projektor til 10.000,- Kva er best? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Nilka
    Mitt klare valg her er AW 15 fra sony. Anbefalte denne usett til hjemmekinoen til storebrodern. Når han omsider fikk den og jeg fikk sett den ble jeg slått i bakken av bildekvaliteten. Har faktisk begynt å lure veldig på om jeg ikke skal ha meg en slik selv, istedenfor full HD fra Benq.

Kilden vi brukte var en PS3 med både spill, dvd og blueray materiale. Utrolig flotte farger på denne boksen mener nå jeg. Og så er den dønn stille når det kommer til viftestøy. Eneste problemet med den er at den er fysisk stor.
    Den eneste grunnen for å velge denne over full hd fra BenQ må vel være prisen. PE8720 er i en helt annen liga enn denne.

Når det gjelder BenQ og feil har jeg hatt fire projectorer fra dem selv, og kun på PE7700 har jeg opplevd feil. (firmware bug som gjorde at pæra røyk titt og ofte). Tror ikke de er spesielt mye mer plaget enn andre, men når de pøser ut klasseprojectorer som både PE9720 var og W10000 er til gi bort priser, sier det seg vel selv at med ett slikt volum vil man oppleve fler feil enn om man selger færre. Ikke prosentvis, men i antall. På forum som dette kan slike ting gi ett litt feil bilde av hva som er sannheten, uten at jeg skal hevde jeg sitter på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Då har eg altså kjøpt den brukte BenQ'en. Får satsa på at eg blir nøgd