Billigste projektorheis som er å finne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigste projektorheis som er å finne?

Føler jeg har sett gjennom hele internettet nå, og det er svært få projektorheiser som kommer på under 10 000 kroner, i alle fall når frakt og moms blir lagt til. Jeg har sett at AVshop selger en til 16000, men jeg syntes det er litt gale å bruke nesten halvparten av en "black pearl" på litt metall og en motor.
    Det var ikke lett å finne noe på ebay heller, men en nederlender hadde en ute for salg til rett over 500 euro med frakt til norge. Moms og fortollingsgeøyr kommer så klart i tillegg, men for ca. 6000 Nkr er dette den billigste jeg fant.

Dette er den 4. projektorheisen denne personen selger, så det kommer nok snart en ny annonse
    BEAMER LIFT REMOTE con 489 EURO DECKENLIFT / PROJECTOR - eBay (item 130185537672 end time Jan-01-08 19:23:06 PST)

230V og en eller annen form for fjernkontroll følger med om jeg tolker ordene rett. den ser jo litt hjemmelaget ut, og så mangler den horosental vipping. Tenkte uansett det kunne være til interesse for folk her inne å se hva som kan kjøpes av projektorheiser til godt under 10 000 kroner.
    Når projektorheisen er kommet til hus og testet kan jeg komme med en tilbakemelding om hvordan den fungerer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle komme med en kjapp tilbakemelding ang. denne heisen. Den er nå kommet i hus og testet et par ganger. Ved hjelp av to skruer kan man stille oppe possisjon og nede possisjon. fjernkontrollen sender på radiobølger, og fungerer utmerket. Men å ha 30 fjernkontroller liggende på bordet er ikke så optimalt, så jeg ser derfor etter en universalfjernkontroll som også kan sende på radiosignaler.
    Målene som er oppgitt er selve kassen, ikke hvor stor projektor man kan ha i denne heisen elektronikken og motoren ligger på innsiden av boksen, så her kan det bli litt trangt med en Black Pearl. Løsningen blir nok å sette oppepossisjonen så langt nede (og forhåpentlig vis i samme høyde som det nedfellte taket) at projektoren vil henge under elektronikken og motoren til heisen. om 6mnd. blir det litt lettere å si hvordan ting egentlig fungerte, men foreløpig er denne å annbefale.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nice Den ble jo skikkelig stilig! men projektrorheisen jeg viser til her er for innbygging i taket, og konstruksjonen er jo litt annerledes. Men det er uten tvil flere løsninger på problemet. Flott at folk sitter seg ned (eller reiser seg opp!) og lager ting selv men om du altså vil ha en sakseheis for innbygging i tak, lik (vel, nesten) de som selges her til lands til 15 000,- så går det an å spare noen kroner på å bestille fra utlandet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •