Software-oppgradering av X1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Software-oppgradering av X1

Jeg tenkte jeg skulle oppgradere min X1 fra software 3.8 til 4.2, men det fikk jeg ikke til.

Første problem er at USB driverne som jeg lastet ned hos INfocus ikke vil installeres. Derimot finner windows xp prosjektoren og installerer sine egne drivere.

Når jeg starter oppgraderingsprogrammet (FlashUSB 1.6) så står det bare "Waiting for new connection". Jeg følger bruksanvisningen, men ingenting fungerer.

Noen som har hatt samme problem ?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nix. Har oppgradert 3 ganger uten noe problem. Les bruksanvisningen for firmware oppgraderingen nøye og prøv en gang til. 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke, men det fungerer ikke hos meg. Jeg har til og med prøvd fra 2 forskjellige maskiner, men jeg tror det er driveren som er problemet. Jeg får ikke innstallert den, det kommer bare opp at det ikke ligger noen driver i den aktuelle katalog osv. Jeg har lastet ned driveren til 4 forskjellige kataloger, men niks.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så følgende guide fungerte altså ikke? :shock:

Recommendations for getting the drivers installed correctly:

This relates specifically to Windows XP but is similar to other Operating Systems.

A) Connect the USB cable to both the projector and your PC/Laptop before powering the projector.
    B) Verify that the projector is actually in download mode. The lamp will not be on in this mode.
    C) If FlashUSB does not detect the projector then open the device manager and locate the device. A properly installed projector driver will show up under "Projector". Please note that if a driver was not installed correctly then Windows may not prompt you for a driver for a specific device again. You may have to manually install the driver by following instructions below.
    D) If the device is listed under "Other Devices" and is shown with a "!" then the drivers were not found. Right click and select "Update Driver". Manually point the new hardware wizard to the directory containing the drivers. This directory is the same directory that you installed the new projector software. Example: C:\X1\v3.8
    E) If the device is listed as "Unknown Device" then turning off the projector. Then turn on the power switch while holding down both of the keystone buttons on the top of the projector and then turn the power switch back on.

Please note that you only have one chance to connect to the projector once it is placed in download (No Projected Image after Powering up holding down the two keystone buttons). If the cable is removed and reinserted the projector will stop communicating with the computer and you must restart step “E”.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og vips, nå fikk jeg det plutselig til. Jeg måtte avinstallere USB drivere 5 ganger, og plutselig fikk jeg installert Infocus driver. Etterpå så gikk det fint å kjøre oppdatering.

Takk for hjelpen !!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •