Anovo og Benq lureri?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anovo og Benq lureri?

Hei noe som har vært borti Anovo? Jeg hadde en feil på min w10000 og benq sa jeg skulle få ny projektor. Jeg fikk et ordrenr fra benq og fikk beskjed om at jeg ville få ny innen 5 dager. Når jeg bruker ordrenr på Anovo får jeg opp status på min sak. Det som er veldig rart er at det står at de har mottatt min projektor som var feil og holder på med feilsøk samt bestilt noen deler. Nå er den reparert og status som sendt ut. Problemet er at projektoren står fremdeles hos meg og venter på og bli byttet ut. Hva er dette? Begynner å bli redd at jeg får en ny som har vært inne til rep?????? :evil:

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke til Anovo selv, men dette kan jo være en ren datafeil e.l. En kjapp telefonsamtale skulle vel kunne oppklare det meste.

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    362
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjedde nøyaktig det samme med meg, når jeg skulle bytte ut min w9000.
    Er bare endel av "rutinen" Fikk ny projektor etter 10-12 dager (de sa 5)...
    Den nye var dog helt perfekt Så smør deg med litt tolmodighet

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flaco
    Hei noe som har vært borti Anovo? Jeg hadde en feil på min w10000 og benq sa jeg skulle få ny projektor. Jeg fikk et ordrenr fra benq og fikk beskjed om at jeg ville få ny innen 5 dager. Når jeg bruker ordrenr på Anovo får jeg opp status på min sak. Det som er veldig rart er at det står at de har mottatt min projektor som var feil og holder på med feilsøk samt bestilt noen deler. Nå er den reparert og status som sendt ut. Problemet er at projektoren står fremdeles hos meg og venter på og bli byttet ut. Hva er dette? Begynner å bli redd at jeg får en ny som har vært inne til rep?????? :evil:
    Det hender du får en "ny" som har vært inne til rep. Hadde masse problemer med min PE7700 i sin tid, pæra gikk hele tiden. Det viste seg til syvende og sist å være en firmware feil, men før de fant ut det, og etter 3 bytter av pære på 2 mnd, bytta de projectoren min med en annen brukt de hadde reparert.

Tenkte meg om to ganger før jeg kjøpte BenQ etter det, men angrer ikke på at jeg ga dem en kjangse til. PE8720 var en fantastisk projektor og det er W10000 også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •