Feil på min spillter nye BenQ W10000 - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 149 av 149
    Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av norcad
    Ble litt nervøs når jeg så at posten har klart å slå et hull i esken! Dvs jeg antar at det har skjedd under frakten.
    Måtte bare riste på hodet når jeg åpnet esken, de hadde ikke akkurat lagt noe flid i pakkingen. Slik den var pakket var det 10 cm "spillerom" for PJ og skli frem og tilbake i esken. Isoporbitene jeg hadde brukt for å fylle opp dybden på esken, hadde de bare satt på hver side av PJ, der de ikke gjorde noen nytte. Merkelig.
    Servicerapporten var revet i stykker, det samme var posen PJ ligger i. Også merkelig.
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Da jeg fikk tilbake projektoren var embalasjen delvis ødelagt. Det var hull og det var tydelig at hele pappesken hatte blitt trykt helt sammen. Original isoporen som skal ligge på sidene manglet. I stedet var det lagt inn annen isopor som ikke dekket godt nok i eska til at projektoren lå stødig. Den var dog tapet ganske kraftig.
    Merkelig sammentreff..., Det er tydlig at anovo ikke tar jobben særlig seriøst. Første pri er at de pakker projektoren slik at den ikke har mulighet til å skli frem og tilbake i esken. Dette er jo svært kostbare gjennstander som kjent ikke tåler mye slag!

Etter min mening svært kritikkverdig.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff da, ser ut til jeg blir uten pj en stund.Har en W9000. Min fikk helikopterlyd på mandag, sikkert fargehjulet som er i stykker. Den er 10 mnd. gammel. Ca 260 timer. Fikk mail på onsdag at de skulle sende retulapp, har ikke fått noe i dag fredag. Ble lovet service utført innen 5 dager. Vi får se, skal holde dere oppdatert.

arntost

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk hengt opp igjen PJ idag og testet. Og det var bare en positiv og hyggelig opplevelse heldigvis
    Ikke et rip eller merke i PJ, og alt fungerte 100%.
    Da er spørsmålet hvor lenge det nye fargehjulet holder da.............

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Uff da, ser ut til jeg blir uten pj en stund.Har en W9000. Min fikk helikopterlyd på mandag, sikkert fargehjulet som er i stykker. Den er 10 mnd. gammel. Ca 260 timer. Fikk mail på onsdag at de skulle sende retulapp, har ikke fått noe i dag fredag. Ble lovet service utført innen 5 dager. Vi får se, skal holde dere oppdatert.

arntost
    Det gikk veldig bra. En uke fra jeg sendte den til rep. til den hang i taket igjen. Meget bra. Gikk like lang tid å få sendt meg returlappen som det gikk å få den fikset. Eneste feil jeg fant var ett stort stykke av det gamle fargehjulet som hadde brent seg fast i støvfilteret så etter en stund fikk jeg feilmelding på filteret og den slo seg av. Byttet filter og alt var i orden. Det burde de vel gjort på service, men pytt, jeg er veldig fornøyd jeg.

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Det gikk veldig bra. En uke fra jeg sendte den til rep. til den hang i taket igjen. Meget bra. Gikk like lang tid å få sendt meg returlappen som det gikk å få den fikset. Eneste feil jeg fant var ett stort stykke av det gamle fargehjulet som hadde brent seg fast i støvfilteret så etter en stund fikk jeg feilmelding på filteret og den slo seg av. Byttet filter og alt var i orden. Det burde de vel gjort på service, men pytt, jeg er veldig fornøyd jeg.
    BenQ/Anovo har vel endelig har skjønt at det er mange som har fått/får problemer med fargehjulet og har tatt inn ett lager med nye deler...
    I mitt tilfelle (og mange andre's) ble det en enormt lang ventetid grunnet deleleveranse fra produsent som sviktet totalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tilføye at Anovo brukte 6 uker før min gikk til test, og på førstkommende mandag er det 11 uker siden jeg leverte den inn. Etter at jeg sa jeg ville heve kjøpet var plutselig projektoren klar og sendt med bil idag. skal bli en spennende helg i vente for å sjekke om det er iorden.

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjartien
    Vil tilføye at Anovo brukte 6 uker før min gikk til test, og på førstkommende mandag er det 11 uker siden jeg leverte den inn. Etter at jeg sa jeg ville heve kjøpet var plutselig projektoren klar og sendt med bil idag. skal bli en spennende helg i vente for å sjekke om det er iorden.
    Da spørs det om du får en "bytteprojektor". Kan du forøvrig se i ordreinformasjonen på anovo sine hjemmesider.
    Hvis de har sendt ute en bytteprojektor vil det stå serienummer på den de har sendt ut under produktinformasjon.

Tips. Hvis du bruker produktkoden for W9000 i søketeksten på anovo sine hjemmesider Velkommen A NOVO Norge AS får du opp en oversikt over alle W9000 som er levert inn til service. Det er også mulig å klikke inn på hver enkelt for å se hva feilen har vært og man ser også all annen informasjon i forbindelse med service og behandlings tid.
    Noen har skremmende lang behandlingstid uten at jeg selvfølgelig ikke vet noe om omstendighetene.
    F.eks er produktkoden for PE8720 '9J.J0B77.B81', noe som gir et slikt resultat:
    Velkommen A NOVO Norge AS
    Her er det mulig å sortere på alt fra ordrenummer til kundenavn.
    Egenlig må jeg si meg rimelig forundret over at informasjon over alle servicer er så lett tilgjengeling hos anovo ...

.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke alle som godtar at det tar mer enn en uke uten å få låneprojektor.

Newcomer Whitedmon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Loven sier...

Sitat Opprinnelig postet av bard.kuvaas@bi.no
    Skjønner ikke alle som godtar at det tar mer enn en uke uten å få låneprojektor.
    Man kan kreve/spørre etter låne produkt, men med denne type produkter skal man være lykkelig om man får tilbud om det.

Kjøpsloven er så mye mer komplisert enn det som kommer frem i media.

Skulle alle som solgte denne typen produkter "låne" ut til alle så ville utlånspruktet vært sørgelig dårlig, eller så ville utvalget vårt blitt dårlig, både med tanke på antall salgssteder og produkter.

Inntjeningen er så lav på denn etypen produkter at vi skal være glad at noen i det hele tatt er dum nok til å selge de til oss

Jobber ikke med salg av projektorer.

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •