Feil på min spillter nye BenQ W10000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 149
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Aiaiai, var litt for rask med å skryte av servicen hos Benq. Skulle få ny projektor innen 5 arbeidsdager. Nå har det gått 8 dager og 5 arbeidsdager og ikke dukket opp noe ny projektor. Julerush og kaos betyr vel at det skal holde hardt om de får den ut før jul :-( Ikke bra!

Newcomer Triton sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er vi to ! . . . . . . . . . . . .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ANOVO bestiller på mandager, og får levert hos seg på fredag ettermiddag, eller mandag formiddag. Bytteprojektor for meg ble bestilt sist mandag, og levert i går. (dersom det er anovo som server deg med rep/bytte da...)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sa at det var bra service på Benq, de er heilt feil! Nå er jeg veldig skuffet over servicen! Skulle få en ny projektor innen 5 arbeidsdager. I dag 22 dager senere fikk jeg den, ok har vært jul osv. Men når jeg da mottar ny pakke, ser det ut som om noen har voldttatt pappesken. Åpner opp og ser at projektoren er godt brukt! Store hakk forskjellige steder på projektoren og knappene er slitt. Er det mulig? Har jeg ikke krav på å få en spliter ny uåpnet vare?

Ble utolmodig i går og koblet opp den første jeg fikk. Nå var merkelig nok håret borte og alt virket greit... Bør jeg bare gjøre de oppmerksom på det og levere den nye jeg fikk tilbake, eller kreve en helt ny vare?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    721
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flaco
    Jeg sa at det var bra service på Benq, de er heilt feil! Nå er jeg veldig skuffet over servicen! Skulle få en ny projektor innen 5 arbeidsdager. I dag 22 dager senere fikk jeg den, ok har vært jul osv. Men når jeg da mottar ny pakke, ser det ut som om noen har voldttatt pappesken. Åpner opp og ser at projektoren er godt brukt! Store hakk forskjellige steder på projektoren og knappene er slitt. Er det mulig? Har jeg ikke krav på å få en spliter ny uåpnet vare?

Ble utolmodig i går og koblet opp den første jeg fikk. Nå var merkelig nok håret borte og alt virket greit... Bør jeg bare gjøre de oppmerksom på det og levere den nye jeg fikk tilbake, eller kreve en helt ny vare?
    det høres ikke bra ut nei. kan du se i menyen til projectoren om den har mange timer på telleren.

er det mange hakk på projectoren ville jeg krevd ny projector. helt klart!.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg raporterte inn til Benq nå, og de mente det hadde skjedd en glipp en plass, ikke vet jeg. Jaja de sa de skulle komme med en ny en til meg. Håper det bare var en feil og at de kommer med en splitter ny uåpnet, for projektoren er fantastisk bra. Da er det bare og vente igjen da...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var ikke pent! Mye lik erfaring for meg. Kjøper ny w9000 med feil, som leveres inn, får brukt tilbake, som også leveres inn for også den har feil, får ny uåpnet og bedre modell (w10000) som leveres tilbake til selger med angreretten i behold. Men kommer tilbakebetalingen? Nope. Null svar på epost og stille som østers fra der i gården. (Men det siste har ikke noe med BenQ og gjøre)

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den første jeg fikk så også brukt ut, pluss at den hadde fire mørke flekker
    litt til venstre for midten av bildet .
    Jeg ble lovet en helt ny w10000 den 12/12 og har enda ikke hørt ett pip .
    Angrer som f på att jeg ikke gikk for ett annet merke . . . . . . . .

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flaco
    Hmm ble litt bekymret nå gitt, men jeg må bare stole på at BenQ kommer med en splitter ny projektor.

Høres litt rart ut hvis de deler ut brukte varer igjen, det vil jo virke mot sin hensikt. Vil jo bare få dårlig pr. ute i markedet. Sånne historier vil jo spre seg fort...

Hei. Har du kjøpt den på netthandelen?

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte w10000 fra netthandelen og den var flett ny.
    Eneste jeg har å utsette på den er lyslekasje på siden av lerret(ganske mye på høyre side) ved sort bilde,men legger ikke merke til det når jeg ser film..

Det som overrasket med var at HDMI kabelen jeg kjøpte på elfa(10m av den billigeste) fungerer utmerket på 1080P\60 og \24
    Prøvde og en DreamScreen UltraFlat HDMI 1,3 1080P hvit 10,0m jeg kan ikke se noe forskjell på bildet.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble kjøpt på avshop , men vet ikke om jeg har mulighet til å heve kjøpet siden jeg fikk den den 11/12 .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånn lyslekkasje hadde jeg også, og angrer også som en hund på at jeg i det heletatt begynte med BenQ. masse krøll og heft, og sitter igjen med ingen projektor.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min på avshop, men det spiller ingen rolle. Det er jo benq og anovo som står for service og garanti. Benq har jo vært veldig behjelpelig og greie de jeg har snakket med der, jeg tror heller det er mye rart og feil hos anovo som styrer hele servicebiten til benq.

ref nr som jeg fikk hos anovo og logen der stod det at de hadde hentet projektoren min og ventet på deler og må reparere den, selv om den stod her hjemme. Tror det er der mye av feilene ligger.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var min andre w10000 annkommet og jaggu f .. var det ikke feil på denne også . Ble lovet en helt ny, men fikk i stedet en bytteenhet med defekt focus . Har sendt en mail til avshop for å høre om jeg får hevet kjøpet .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner f.... meg å lure på kvaliteten på deg lageret man sender ut. Er feil på min w10000 og venter ny....

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avshop henviser bare til forbrukerkjøpsloven og ga meg avslag .
    Dette er bare for ille . Jeg kjøpte først en w9000 som jeg solgte videre til en kamerat . Denne har delvis defekt lens shift , fungerer bare når projectoren henger opp ned i taket . Han valgte alikevell å overta den på tross av feilen . Så kjøper jeg en w10000 som det også er feil på .
    Denne har sorte flekker nesten midt i bildet og en ripe på baksiden . Så får jeg tilsendt enda en w10000 som skulle vere helt ny , men i stedet får jeg en bytteenhet som har defekt focus . Altså en feilprosent på 300% .
    Avshop sier att det bare er raportert feil på 4-5 enheter av 75 solgte .
    Je har en sterk misstanke om att reparerte enheter blir solgt som nye, og lurer på om det er flere som har fått en defekt enhet ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Triton
    Avshop henviser bare til forbrukerkjøpsloven og ga meg avslag .
    Dette er bare for ille . Jeg kjøpte først en w9000 som jeg solgte videre til en kamerat . Denne har delvis defekt lens shift , fungerer bare når projectoren henger opp ned i taket . Han valgte alikevell å overta den på tross av feilen . Så kjøper jeg en w10000 som det også er feil på .
    Denne har sorte flekker nesten midt i bildet og en ripe på baksiden . Så får jeg tilsendt enda en w10000 som skulle vere helt ny , men i stedet får jeg en bytteenhet som har defekt focus . Altså en feilprosent på 300% .
    Avshop sier att det bare er raportert feil på 4-5 enheter av 75 solgte .
    Je har en sterk misstanke om att reparerte enheter blir solgt som nye, og lurer på om det er flere som har fått en defekt enhet ?
    Akkurat samme erfaring har jeg; kjøper nytt- og med defekt, får 'ny' bytteenhet som viser seg å være brukt OG har en defekt, og som deg; avshop sa før handelen at det er svært lite feil på BenQ. To av de rapporterte feilene kommer fra meg og to fra deg. Tror avshop er 'bruktbilkonsulenter' mtp BenQ jeg. Tilbakebetalingen etter retur drøyer og drøyer og drøyer... Jepp: Skikkelig bruktbilselger på hjørnet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte først en W9000 fra avshop. Denne virket ikke IRIS på.
    Fikk ny w9000 ANOVO etter 1 mnd. Denne var helt strøken.

Når W10000 kom på tilbud kastet jeg meg på den.
    Kjøpte en på netthandelen. På den virker ikke lens shift 100%, død pixel, samt det er endel mørke flekker når iris er nesten lukket.
    Venter på ny W10000 fra ANOVO.

For å sjekke om projektoren er brukt, er det bare til å gå inn i service meny for å sjekke hvor mange ganger pæren er resetet.

Min W10000(som skal være ny) er resetet 6 ganger....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også det er rart at AVSHOP har tilgang til 7 w10000, men ingen andre butikker klarer å skaffe den......

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp samme erfaring her også. Den første jeg fikk fra avshop virket brukt og det var hår på innsiden av linsa, samt linsa var kjempe grisete. Fikk beskjed at jeg skulle få en ny. Den nye var skrapet opp på toppen og på sidene og knappene var slitte. Støvfilteret var gått 500 timer! Og det kaller de en ny enhet! Nå sitter jeg og venter på en ny en igjen da...

Jeg er redd anovo driver litt skitten business

Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •