Optoma H30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 119

Tråd: Optoma H30

Newcomer Phantom sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optoma H30

Hei !

Jeg er en nybegynner innen hjemmekino og vurderer hvilken prosjektor til under 20.000,- jeg bør investere i. Har i det siste
    sett en del positive kommentarer om Optomas H30. Er det noen her på forumet som har testet den ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare hatt denne i hus et par timer,men her er førsteinntrykket

Meget bra kontrast
    Svart er svart
    Bra lysstyrke også i ecomode.
    Ingen SDE på en sitteavstand på 1,7-1,8x lerretbredden.
    Flotte farger.Litt mye rødstikk etter min smak,men er enkelt å tweake bort.
    Har sålangt heller ikke sett noen pikseleringer i bildet.Pixelwork scaleren som sitter i denne har fått mye skryt på avsforum.com
    Har heller ikke sett regnbuer,men er ikke spesielt plaget av dette.
    PJ har en 4:3 brikke men den er maskert til 16:9.For de som vil benytte seg av hele brikken kommer det ny software i mars (ifølge importør)som åpner hele brikken.Dette er jo også fint for de som vil bruke en anamorfisk linse.
    Offseten er ganske stor.Ca 60 cm ned fra linsa i mitt oppsett(180 cm lerret og takmontert)
    Viftestøyen er ganske lav,men er nok ikke ned på nivå med Z2/PTAE500
    Uansett mye lavere enn f.eks X-1 og støyen er av den "snille" typen.

Så alt i alt en meget bra PJ i mine øyne(i hvertfall til en pris av ca 17000,-)Skal sjekke ut bedre etter vinterferien.
    Ga meg faktisk lyst å se alle filmene mine på nytt. :shock: :lol:

Newcomer Phantom sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0