Ett triks som fjerner RGB flimmer på Nec-HT-1000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ett triks som fjerner RGB flimmer på Nec-HT-1000

Min frustrasjon over regnbuer er nå et tilbakelagt kapittel. Trikset: Dyre component kabler fjernet alle synlige regnbuer, og jeg har en test grupppe på 15 personer :lol: Component kabel er en gull 'monster', og jeg ser tydelig forskjell når man bytter kilde. Fikk mange små eletriske støt under gårsdagen testing, så det var nok mennesklig og ikke maskinell feil som medførte dårlig bilde :roll: . Varmen i fargene ble også lagt på minimum. Nec-HT-1000 er er oppgradert fra bra til best !
    Facinerende å se at rett type kabel har så stor innvirkning. Det hører med til historien at det er 9 meter mellom DVD spiller og Prosjektor......

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Det var jo fint at ting ble bedre! Er nok heller innstillingene (fargeintensitet ned etc.) som har bidratt til å redusere RGB-flimmeret, men kabelen bidrar nok med sitt i forhold til bildekvalitet!

Du vil uansett kunne redusere RGB-flimmeret noe ved å senere bytte til en hjemmekinoPC eller rett og slett kjøpe deg sone1 film, det er jo etterhert blitt både enkelt og rimelig i innkjøp!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •