Panasonic PT-AE2000U - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av carlos
    Hei,

Er det noen som har erfaring med å kjøpe prosjektor fra utlandet (USA-Japan-Hong Kong)?

Er det noe spesielt en må tenke på, bortsett fra nytt støpsel selvsagt?

Mvh
    Carlos
    Jeg tror at den Japanske utgaven av AE2000 bare har 110 volt og menyen er kun på Japansk.
    Fra andre land tror jeg det bare er å plugge den inn, Men sjekk før du kjøper.

Fikk min fra USA i dag, og plugget den rett inn, den har 110-240 volt og kunne også velge Norsk språk på menyen.

WOW, Litt av en overgang fra SD-DVD og AE300 til HD-DVD og AE2000.
    Så litt på King Kong. Fantastisk bilde.
    Jeg får vente å se litt filmer, men akkurat nå så er det slik at jeg tror det kan bli vanskelig og ikke kjøpe noen av mine DVD filmer på nytt i HD.
    Trodde ikke det skulle være så stor forskjell, så dette kan bli dyrt, he, he.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Cpt.Crusoe
    Jeg tror at den Japanske utgaven av AE2000 bare har 110 volt og menyen er kun på Japansk.
    Fra andre land tror jeg det bare er å plugge den inn, Men sjekk før du kjøper.

Fikk min fra USA i dag, og plugget den rett inn, den har 110-240 volt og kunne også velge Norsk språk på menyen.
    __________________________________________________ _____
    Modedit: Vennligst diskuter produkt og prisjakt i Produkt/Prisjakt kategoriene.

Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi Captain!

Nå har du hatt denne litt over en måned. Hva er intrykket så langt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JR
    Hi Captain!

Nå har du hatt denne litt over en måned. Hva er intrykket så langt?
    Hei,
    Jeg er kjempefornøyd jeg. Men jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag med andre 1080 projektorer da jeg kun har sett denne.
    Så jeg kan ikke si noe om denne er bedre eller dårligere enn andre.

Har fremdeles ikke hatt tid til å justere med video essentials, og kjører den fremdeles rett ut av boksen uten justeringer.

Jeg sitter ca 2.5-3 meter fra ett lerret på ca 240cm så jeg valgte AE2000 fordi den har smoothscreen.

Men HD matriale og 1080 prosjektor anbefales. Det er rett og slett herlig :-)
    Jeg kjøper ikke DVD filmer lenger, venter heller på HD utgaven.
    Og blir nok nødt til å bytte ut noen av DVD filmene til HD utgaven.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags takfeste bruker du på denne projektoren. Har kjøpt en og er litt i stuss over hva slags feste jeg skal bruke?

Newcomer Carlos_007 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Jeg er kjempefornøyd jeg. Men jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag med andre 1080 projektorer da jeg kun har sett denne.
    Så jeg kan ikke si noe om denne er bedre eller dårligere enn andre.

Har fremdeles ikke hatt tid til å justere med video essentials, og kjører den fremdeles rett ut av boksen uten justeringer.

Jeg sitter ca 2.5-3 meter fra ett lerret på ca 240cm så jeg valgte AE2000 fordi den har smoothscreen.

Men HD matriale og 1080 prosjektor anbefales. Det er rett og slett herlig :-)
    Jeg kjøper ikke DVD filmer lenger, venter heller på HD utgaven.
    Og blir nok nødt til å bytte ut noen av DVD filmene til HD utgaven.
    Har du mere info/opplevelser å dele med oss!!? Fortsatt fornøyd med AE2000'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp fått opp min 2000 i taket, og er veldig fornøyd. I motsetning til hva mange har sagt er det veldig bra farge rett ut av boksen. Veldig overbevisende. Men ikke bruk Cinema-innstillngene som har alt for overdrevne farger.
    Skarphet er også veldig bra. Her gjør ikke smoothscreen noe galt, og den egenskapen gjør at man kan gå helt inntil skjermen uten å se pixler:-D .
    Jeg er også fornøyd med autoirisen som du ikke på noen måte ser pumper. Det eneste som jeg ikke er fornøyd med er svartnivået. Det blir litt grått:neutral: .
    Dette er min første projektor, men jeg har sett på mange før jeg bestemte meg. Og denne er veldig bra i den litt rimeligere prisklassen. Synes den er skarpere og mer virkelighetstro farger en Sony VW-50 som jeg var interessert i. Den er selvfølgelig ikke like bra som VW-60, men den er i en annen prisklasse. Pluss i margen for at den er så lett å stille inn og montere. Og den er ikke like stygg som den ser ut på bildet (men ikke noe skjønnhet heller).

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar:-)
    Syns det er litt rart at du sier at sortnivået erså dårligt !!?? I testene så skryter de jo så veldig av sortnivået???

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er selvfølgelig sammenlignet med dyrere projektorer som VW-60 og gode plasmaskjermer. Svartnivået er så bra at fargene sitter som et skudd. Men i helt mørke scener blir det litt grått. Det må sies at alle andre som har vært innom ikke har sagt noe om svartnivået. Men, men man blir jo feinsmecker etterhvert :-? .
    For å si det sånn. Det var helt på høyde av det jeg så av Epsons sin 2000 i Hjemmekinos kino. Men de beste DLP og SRXD (D-ILA) har bedre svartnivå enn LCD`ene. Og akkurat som med skikkelig hifi har skrytetallene lite med hvordan det i realiteten virker.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av winter
    Det er selvfølgelig sammenlignet med dyrere projektorer som VW-60 og gode plasmaskjermer. Svartnivået er så bra at fargene sitter som et skudd. Men i helt mørke scener blir det litt grått. Det må sies at alle andre som har vært innom ikke har sagt noe om svartnivået. Men, men man blir jo feinsmecker etterhvert :-? .
    For å si det sånn. Det var helt på høyde av det jeg så av Epsons sin 2000 i Hjemmekinos kino. Men de beste DLP og SRXD (D-ILA) har bedre svartnivå enn LCD`ene. Og akkurat som med skikkelig hifi har skrytetallene lite med hvordan det i realiteten virker.
    Ok da er jeg med! :-) Hvis den er på høyde med Epson TW2000 så er det ikke galt! Det står litt mellom denne og sanoy Z2000, men jeg tror (etter det du skriver og det jeg har lest) at Panasonicen er vinneren av disse !!?? :-)
    Bare det at det ikke er så mange som selger den enda!? Hvor fikk du din fra??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått min direkte fra Panasonic Norge. Jeg ville tatt direkte kontakt med dem, og bor du i Oslo kan du jo komme innom meg for å se bildet (bare send en privat medling). Det er vanskelig for meg å vurdere den opp mot Sanyoen da jeg ikke har sett den. Men i mine øyne er den bedre enn de fleste LCD`ene jeg har sett.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen flere som har skaffet seg eller sett denne i live ?? Lurer på hvordan denne er opp mot Epson TW2000 ?? Ser man får den for 18600,- nå :-)

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Carlos_007
    Ingen flere som har skaffet seg eller sett denne i live ?? Lurer på hvordan denne er opp mot Epson TW2000 ?? Ser man får den for 18600,- nå :-)
    AE2000 er sammenlignet litt med TW2000 her:
    Epson Home Cinema 1080UB: 1080p Home Theater Projector Review - Summary, Pros and Cons

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •