Førstegangskjøper! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei Vertigo, du har ikke bare quotet deg selv. Du linker til "avforums uoffisielle tråd", for å gi dine egne kommentarer (quote) større tyngde. Mulig du ikke mente det sånn, men det er uansett slik det ser ut. Jeg mener ikke at din mening er noe mindre verd enn min, men jeg syns du bør tenke over hvordan innlegget oppfattes.

Forøvrig er ikke denne kommentaren rent lite frekk:
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    At du ikke får tilbakemeldinger fra de som besøker deg om regnbuer, stiller jeg flere spørsmål ved, men dette er ikke rette tråden til å belyse dette i.
    Du antyder jo at jeg lyver, eller leser jeg kommentaren "dette er ikke rette tråden til å belyse dette i helt feil? Tror kanskje vi bør ta resten av denne diskusjonen via PM.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    At du ikke bryr deg om SDE er jo selvfølgelig noe trådstarter må ta med i vurderingen av innleggene dine.
    Gorm jeg skjønner ikke hvorfor du kommer med sånne kommentarer på grunn av jeg sier at det ikke er alle som har problemer med SD selv om man sitter nærmere enn 1,5 ganger lerretsbredden.
    Husk at man ikke oppfatter bilde likt og at man derfor bør ta hensyn til hva alle måtte mene om dette.Jeg har heller ikke til hensikt å skape den store debatten om dette her i denne tråden for det kan jo vi eventuellt ta i en annen tråd.
    Mvh bigtor

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil også påpeke at i mine innlegg må han ta høyde for at jeg ikke er sensitiv overfor RGB-flimmer. Det var i en sånn setting jeg mente å referere til deg og SDE. Det var ikke for å prøve å idiotforklare deg bigtor, jeg har langt mer respekt for meningene dine enn du tror. ;-)
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå laget nye tråder om dette med regnbuer.rgb flimmer:http://avforum.no/forum/digitale-pro...-regnbuer.html

Og om Screendoor:http://avforum.no/forum/digitale-pro...creendoor.html

Så kan vi ta videre diskusjon der om disse tema.
    Mvh bigtor

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til tådstarter kan jeg si at jeg har tw-700 selv og er strålende fornøyd. Skulle jeg kjøpt ny i dag, hadde jeg kjøpt den samme, om jeg ikke hadde gått for 1080p. Og det er et rent økonomisk spørsmål, etter min mening.

Min mening om 1080p prosjektorer er at du betaler 50-200% mer, for 20% og oppover bedre bilde. Du får selvfølgerlig andre godsaker med på kjøpet når du kjøper dyre saker, men det er ikke for meg nok. Men jeg må si jeg er fristet, og kommer nok til å kjøpe en slik om en stund......

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •