Jeg har trykket på noe dumt i service-menyen til BenQ PE8720

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg har trykket på noe dumt i service-menyen til BenQ PE8720

Jeg hadde som mål å gå inn i service-menyen på min 8720 for å endre hastigheten på fargehjulet fra 5x til 4x for å se om jeg fikk mindre støy i mørke scener. Men så oppdaget jeg at endringen min ikke var lagret da jeg skrudde på prosjektøren neste gang. Derfor gjorde jeg det samme én gang til, og prøvde å velge "Save Current Factory Settings", men det hjalp heller ikke. Som siste forsøk trykket jeg på det valget som heter "Load all User OSD Settings", men da ble alt galt. Det slettet tydeligvis alle innstillingene, og nå kan jeg ikke lenger stille på noe som helst i brukermenyen (ingen kontrastinnstilling, ingenting). Alle valgene er bare grå, og jeg kan ikke trykke på dem.
    Her er problemet: Jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer tilbake! Jeg får ikke aktivert alle valgene igjen. Jeg googlet problemet, men fant bare dette på en nederlandsk side:

1.5. Load All User OSD settings
    Algemeen:
    Laad de fabrieksinstellingen voor de OSD. LET OP!! Hiermee ben je ook al je zenders die ingesteld staan kwijt!!

Jeg forstår det ikke, men det ser VELDIG foruroligende ut. Jeg trenger hjelp. På forhånd takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det står: "Stiller OSD-instillingene tilbake til fabrikkinstillingene. Advarsel! De gamle instillingene blir slettet!"

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil du teste 4x er det jo bare å sette projektoren i whisper-mode. Da reduserer den til nettopp 4x, for å redusere støyen fra fargehjulet.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det var noe slikt jeg trodde det var. Men hvorfor låser den alle menyvalgene?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    vil du teste 4x er det jo bare å sette projektoren i whisper-mode. Da reduserer den til nettopp 4x, for å redusere støyen fra fargehjulet.
    Åja. Men da setter den jo også ned lysstyrken? Jeg innser at det neppe var en lur ting å gjøre av meg, og hvis jeg bare får låst opp menyene, så skal jeg være en fornuftug brukermeny-tilhenger fra nå av

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen var det man gikk ut av servicemenyne igjen? Husker opp ned opp ned osv for og komme inn. Men hva gjorde man for og få vanlig meny igjen?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Azrael
    Åssen var det man gikk ut av servicemenyne igjen? Husker opp ned opp ned osv for og komme inn. Men hva gjorde man for og få vanlig meny igjen?
    Du velger "return user osd" i factory-menyen.

Jeg søker fremdeles hjelp for å løse mitt problem, så hvis noen har et stalltips, er jeg glad om de hyler ut...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •