SONY VW-50 Med pixelfeil + PrimeSupport

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SONY VW-50 Med pixelfeil + PrimeSupport

Har en SONY VW-50 med ca 3 piksler feil , noen som vet hvordan man reklamerer på dette , og hvordan virker PrimeSupport som fulgte med , kan man bare sende den in med PrimeSupport og satse på at man får konvergensen utbedret , synes bildet virker litt uskarpt , Det er den blå fargen som er ca tre piksler for lav, kjøpte denne for 1 måned siden , snakket med SONY Norge , men dem viste lite om Konvergens feil , Har tatt bilde av problemet med mobilen , men kan ikke dette med å legge det ut . hvis noen kan hjelpe setter jeg stor pris på det

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du melder vel bare "saken" til Prime Support, så kommer det vel noen og henter projektoren din? Tror de sender den ut av landet, men jeg er usikker på om det gjelder VW50 også. Mener det var tilfellet når Chessboxer hadde problemer med sin projektor.
    Tre pixelrader "off" er vel det Sony definerer som en reklamasjonssak (mener jeg å ha lest).
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig usikker på om prime support tar seg av vw50, mener ganske sikkert at det kun gjelder for de dyrere modellene i proffsegmentet(vw100 og andre proff produkter)

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VW50 (og 60) er underlagt Prime Support, så det er bare å ta kontakt med dem for henting av enheten din Simensi
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med Prime Support i dag , De sa jeg skulle registrere den på net,så skulle de sende en eske som jeg skulle legge VW50 en i ,( den hadde Prime Support) , Og de ringte tilbake til meg fra Prime Support på kvelden og spurte om jeg hadde registrert for de stengte for dagen . Di kunne ikke gjøre noe før i morgen . Skulle få låne projektor hvis det tok mer en 10 dager . snakk om service!?.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •