Hjelp! Får ikke lyd og bilde på pj.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp! Får ikke lyd og bilde på pj.

Hallo.
    Av en eller annen rar grunn så får jeg plutselig ikke noe lyd eller bilde gjennom pj med hdmi.Dette skjedde etter at jeg kjøpte en hdmi kabel til dvd spilleren.
    Når jeg trykker på hdmi 2,på receiveren,det er dvd spilleren så får jeg bare bilde,men ikke lyd.Går jeg inn på menyen på pj(epson tw 700) på info der så står det at kilden er hdmi og lyden rgb.

Og hvis jeg trykker på dvd på receiveren,så får jeg bare lyd men ikke bilde.Går jeg inn på meny'n på pj, og info, så står det at kilden er hdmi og lyden komponent.

Noen som har en anelse åssen jeg får fiksa dette? Er vel et eller annet jeg har trykt på, men ikke husker åssen jeg skal få det tilbake.
    Har tilogmed tilbakestillt receiveren til fabrikk innstillingene i håp om at det skulle bli bra, men neida.

Har forresten kobla ps3 på hdmi 1 inngangen og der får jeg lyd og bilde.
    Eneste problemet der er at det står på receiveren at det er digital lyd selvom jeg har satt spillet på pause.Får ikke engang valgt 2kanals stereo enngang når jeg har den på ps3.Den står å lyser konstant på digital lyd på hdmi 1.

Noen som kan hjelpe meg litt her, hvis dere skjønnte alt jeg mente da?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har kun med riktig oppsett av receiveren å gjøre, og har vel strengt tatt ikke noe i projektor kategorien å gjøre. Post spørsmålet i "receivere/forsterkere" kategorien, så får du sikkert et vettugt svar.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Dette har kun med riktig oppsett av receiveren å gjøre, og har vel strengt tatt ikke noe i projektor kategorien å gjøre. Post spørsmålet i "receivere/forsterkere" kategorien, så får du sikkert et vettugt svar.
    Var litt trøtt inatt, så jeg ble litt usikker på hvor jeg skulle poste det.
    Har gjort det nå, så får jeg håpe det er noen som tenker litt lenger enn meg:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •