Innkjøp av Projektor og Lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innkjøp av Projektor og Lerret

Heisann :-D

Det er sikkert flere der ute som har mer peiling på projektorer og lerret en det jeg har. Så derfor trenger jeg litt hjelp. Jeg har over lengre tid hatt en liten guttedrøm om å få meg en hjemmekino på et av rommene og ønsker derfor og realisere drømmen min. Men, jeg har veldig lite peiling på hva jeg burde kjøpe og hvor mye penger jeg skal satse på dette prosjektet.

Projektoren skal for det meste gå til film og kanskje litt andre små ting (spilling på xbox360 bare for morroskyld). Men, for det meste film. Jeg trenger ikke det dyreste men heller ikke det billigste (made in china = plastikk?). Jeg vill helst ha en som er HD Ready ettersom de fleste jeg har snakket med anbefaler dette om jeg først skal kjøpe noe nytt. Jeg trenger også et lerret som er passe stort.. Kunne egentlig tenke meg noe som var ca 2M i Bredden.

Forslag? :-) (NB: Prøv og ha en gunstig pris, ikke overdriv.) Var ikke sikker på om dette var rett forum topic.. men..

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hallo.
    Nå spørs hva du synes er dyrt eller ei, men her har jeg et forslag:

Nettdata Lyd & Bilde - Sandnes

Eller denne:

Jeg selv har epson emp tw 700 og jeg er kjempe fornøyd med kjøpet mitt. Angrer ikke et sekund.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •