Forslag til valg av prosjektor... (nok engang) :-)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til valg av prosjektor... (nok engang) :-)

Har nå kommet til det stadiumet da jeg virkelig Vurderer prosjekter,,, Ser minimalt på TV så.... og "32" tar mye plass i en alt for liten leilighet (Phillips PW 8807, som vurderes solgt... så noen som vet hvor mye jeg kan få for den? 4 års garanti igjen, PENT brukt, Kvittering og orginal embalasje)

Litt om leiligheten, Tak og ene hovedveggen er I armert betong, Så det er litt vankelig å få montert ting på den,,, men det går,,, Vil helst unngå takmontering. Det mest ideelle i min situasjon vil være en som kunne plassere på Bordet eller evt. på en Hylle ved siden av sofa (ikke en optimal løsning men....) Avstand fra Vegg til Vegg over rom er ca 3.5 m. Avstanden fra Bord til Vegg er ca 2.5 M. Er forreseten IKKE følsom for Regnbuer.

Å få det helt mørkt i leiligheten er heller ikke noe problem.

Krav

*STILLEGÅENDE (er viktig da prosjektoren blir ganske nær uansett hvordan jeg gjør det, Hitachien er TX hadde ett lydnivå som jeg kan leve med,, bare sånn til sammenligning..)

*Minimal Screendoor.

*Skal i 99% av tilfellen kun spille film, og en og annen nyhetssending

Prisklasse Max 14-15000 ink lerret-

Annet utstyr jeg har :

*HK DVD 25
    *HK AVR 3550
    *Proson HFC 716 Surround Set

Takker for all mulig hjelp.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg har X1, og er veldig godt fornøyd med den, vil jeg anbefale denne. Og prisen er jo veldig hyggelig, rundt 9000,-.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte bildet på X1 jeg og,,, men den bråket for mye:-(

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du er fingernem kan du bytte ut viftene med noen med tilsvarende spesifikasjoner men som ikke koster 40 øre stykke. Egentlig bare marginalt vanskeligere enn å bytte vifter i en
    pc-strømforsyning. Da kan du halvere støyen (mao ned 10-12dB(A)). Men selvsagt ryker garantien din i samme slengen, og du kan jo ende opp med en fritert proj. Typisk ikke
    noe man gjør rett etter man har pakket den ut av esken mao. :-)

Uansett, svarte egentlig for å rett opp sig'en til Martyrium, men måtte jo ha med noe on-topic for ikke å bli naglet av moderator. Riktig quote skal være:

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in the rain. Time to die.

Opptil flere pirkefeil der. :lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •