Valg av projector (max ca 15k)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer SaxonNOR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av projector (max ca 15k)

Hei!

Er ny her på forumet, så håper jeg ikke driter meg ut nå...

Jeg er på utkikk etter ny projector, og har lest en god del tråder her på forume, pluss div tester ellers rundt på nettet. Fra før av har jeg en InFocus Screenplay 4805, og mener denne er moden for utskifting!

Til nå, føler jeg at Epson TW700 er det beste alternativet, men om du har noen andre forslag på en projector til maks 15 000 kroner, så tar jeg imot alt av tips!

Følgende merker er å foretrekke:
    Acer
    Hitatchi
    Optoma
    ASK
    DLP
    Epson
    Phillips
    (evt InFocus)

Grunnen til akkurat disse merkene, er fordi disse får jeg en del billigere gjennom et firma jeg jobber for

/hvorfor spør du ikke bare de som jobber i den butikken da? spør du kanskje... Grunnen til det, er at dette er en musikkforretning jeg får kjøpt det gjennom, og de har bare peiling på musikkinstrumenter, og høytaler-anlegg (ikke så mye HIFI, men mer trubadur/konsertanlegg)

Takker stort for gode svar!

Mvh SaxonNOR

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg hadde personlig ventet en mnd og da er du ikke veldig langt unna å kunne kjøpe en 1080p prosjektor. Feks: Epson TW1000, Mitsu. HC4900/HC5000, Panasonic sin første generasjon 1080p skal ned i pris. Ellers kan vi håpe at Benq W9000 også kan falle i pris. Av de merkene du nevner er vel Epson TW1000 mest aktuell. Kanskje du får kjemperabatt på InFocus IN82 (veil. 32k)?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •