Projektor i klassen 15k - 25k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektor i klassen 15k - 25k

Hei !
    Har tidligere hatt både CRT og DLP projektorer. Har 32" LCD tv og en 26" men skal i løpet av høsten flytte fra leilighet til hus

I den anledningen blir det selvsagt dedikert kinorom og jeg er derfor på projektor jakt.

Kommer nok sannsynligvis til å handle projektor i perioden novenber - februar en gang.

Hva kan anbefalles i prisklassen 15k - 25k ?
    Regner med at prisene på disse evt vil gå noe ned utover høsten.

Er det noen spesielle jeg bør vente på som kommer i løpet av året eller 1Q 08 ?

Har ikke fulgt med på de digitale de siste årene så jeg er litt utdatert, men det virker som det er mange gode 720p og 1080p alternativer nå.

Er det mulig å få 1080p av ok kvalitet innen for prisklassen ?

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I denne prisklassen så havner jeg i dag nokså raskt på BenQ W9000 (24.000*) eller Optoma HD80 (25.000*) som begge er 1080p DLP.

Rimelige DLP PJ er ikke alltid like fleksible som LCD: Akseptabelt støynivå, kasteavstand, offset, lysforhold og slikt er jo mye med på å bestemme hvilke kandidater som faktisk kan brukes. Her må du finne frem data på rommet den skal plasseres i.

Men høsten er lang og det blir nok flere muligheter dess lenger du klarer å vente....

* pris pr i dag - slikt svinger

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •