Våt drøm om BenQ W9000/10000 i matt/piano lakk sort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Våt drøm om BenQ W9000/10000 i matt/piano lakk sort

Jeg synes at kassen til 8720 var et glimrende projektorchassis og synes det er helt topp at de viderefører dette til de nye modellene W9000\10000. Se for dere at man erstatter det hvite med matt sort eller sort pianolakk! Hadde blitt veldig mye penere og gått mer sømløst inn i mange hjemmekinorom. Skulle nesten ha sendt en mail til BenQ og spurt hva de synes om det. Tror faktisk de hadde fått solgt enda flere enheter. Det å ikke røre kassen er jo en av faktorene som sikkert holder prisen nede, men å legge til disse variantene eller gå over til sort kan vel ikke koste allverden.

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en 8720 hengende i stuetaket, selv om størrelsen er på varmepumpe nivå er den rett vakker der den henger.......
    Skulle tro at en utgave i sort ville gjort seg mye bedre i et dedikert kinorom, og som du sier kan da ikke koste allverden å ha 2 chassier å velge mellom.

kansje benq hører vår stille bønn....

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tanken er egentlig veldig god! Men BenQ er ikke akkurat noen liten familiebedrift, så den mailen ser nok aldri sin rette eier..
    Selv har jeg også 8720 i stuetaket og synes den "matcher" hvitt lerret. Med en framtidig 5.1 serie i pianolakk samt PS3 kan det ble for mye av det gode :-D

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send den mailen da vel. Det kan jo ikke skade. Men ut fra et kostperspektiv, er det ganske stor forskjell på ett og to forskjellige arikkelnr. Du halverer antall enheter pr nr (forutsatt lik deling) og dobler antall artikkelnr i logistikken.

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send mailen!
    Jeg sendte mail til Ben-Q for et par år siden med spørsmål om 8720. Dette var før 8720 kom på markedet. Fikk et informativt svar ang. når den skulle komme på markedet og tekniske spesifikasjoner fra en eller annen europa sjef...så det nytter selv om Ben Q er et stort selskap.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Dear Mr. Lee

Ever since I saw and owned 8720 for a brief moment of time I thought the design and function of the chassis was excellent. However, in dedicated home cinema theaters the white color of the chassis stares out in the dark. The Design would have greatly benefited from changing the white to black glossy piano or a more matt black. Just look at JVC D-ILA DLA-HD1 / Sony VPL VW60 for some great examples for color choices. I’m very pleased that you kept the chassis from 8720 when introducing the new models. With an addition of a black design, your prices and quality will certainly be unmatched on the market. My next projector will be black and I hope it is a BenQ!

Yours truly,

XXX XXXX XXXXXXXXX"

Håper jeg sendte den til den riktige adressen da.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du ikke sikker på at den type informasjon er standard fra BenQ da? *Lagret standardsvar vi gir om kunden nevner et kjent begrep og/eller produkt - drit i å prøve å besvare hans egentlige spørsmål.*

F.eks: Når du sender en mail til Logitech, får du en ferdig mail som er kopiert ifra nettsiden deres.. slik idioten som svarer meg svarer på noe helt annet. Akkuratt som NetCom... fikk abo. prisene på Youngtalk abo. når jeg sendte mail ang. ønske om "Venner" tjenesten på Youngtalk.

Ble litt veldig OT nå! ops:

Send mail. Evt kan du jo prøve å lakkere selv? Noe jeg ikke vil anbefale men... av og til må du ta sakene i egne hender. Personlig henger det en 8720 her hjemme.. den er hvit..den er pen..den er min.. :-D

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til
    spoonfeedme

Spennende om du får tilbakemelding..la oss høre fra deg da.

Til
    Bj-h

Godt mulig at det var en standard formulering, men på spørsmål om pris og dato for lansering fikk jeg pris i euro men med kommentar på at utsalgspris i Norge var på tidspunktet ukjent...men,men mye kan jo være standardoppsett.

mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •