Hdmi Trøbbel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Hdmi Trøbbel

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hdmi Trøbbel

Kjøpte meg nettopp Epson TW700 å sliter litt med Hdmi en, får ikke signal\bilde.
    Jeg har testet hdmi kabelen å DVD spilleren på et TV å det fungerte helt topp.
    Jeg har en pioneer dv-600 dvd spiller å hdmi kabelen er dream screen 1080p.
    Lurer på hva problemet er?

Håper på tips:-D

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hmmm... Er jo mulig kabelen er defekt, men da burde den jo ikke fungert på TVen din... Er jo også en mulighet at inngangen på projektoren er defekt da. Jeg hadde nok uansett forsøkt å få fatt på en annen HDMI-kabel bare for å teste hvor feilen ligger. Funker det ikke da heller er det jo inngangen, virker det har du nok fått en mandagskabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis DVD spilleren oppskalerer til 720P eller noe over så sett denne ned.
    Min TW700 virker heller ikke på noen progresive moduser, men det er dog på component.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av afroysaa
    Hvis DVD spilleren oppskalerer til 720P eller noe over så sett denne ned.
    Min TW700 virker heller ikke på noen progresive moduser, men det er dog på component.
    Med all respekt, han spør om HDMI. Epson TW 700 er merket HD Ready og følgelig kan den da motta signaler på 720p og 1080i via HDMI - dette i følge sine egne spesifikasjoner og det er ogsåp krav til HD Ready merkingen av TV apparater og projektorer. Det er jo hele poenget med en slik projektor å kunne se på HD kilder! :-D Enten oppskalerte DVD via HDMI eller BD/HD DVD via HDMI.

(Veit forøvrig ikke om noen DVD spillere som oppskalerer via komponent, så det er muligens der ditt problem ligger).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Med all respekt, han spør om HDMI. Epson TW 700 er merket HD Ready og følgelig kan den da motta signaler på 720p og 1080i via HDMI - dette i følge sine egne spesifikasjoner og det er ogsåp krav til HD Ready merkingen av TV apparater og projektorer. Det er jo hele poenget med en slik projektor å kunne se på HD kilder! :-D Enten oppskalerte DVD via HDMI eller BD/HD DVD via HDMI.

(Veit forøvrig ikke om noen DVD spillere som oppskalerer via komponent, så det er muligens der ditt problem ligger).
    Hehe jo det vet jeg jo :-D .
    Men det var et forsøk på feilsøking og kansje det hadde funket og gitt en liten rettning som han kunne følge.

mvh afroysaa

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •