Hvordan bytter jeg pære på min Benq PE8720

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan bytter jeg pære på min Benq PE8720

Er det noen som vet hvordan jeg bytter pæren?
    Ny pære dukket plutselig opp på døren her ikveld, og nå har små'n lagt seg og esken og bruksanvisningen ligger på loftet rett over rommet hans, så gidder ikke begynne å romestere der oppe ikveld...

MEN om noen vet eller har noen linker som viser dette, så hadde det vært fint da det hadde vært gøy å få opp prosjektoren å gå igjen idag...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

utifra denna her info'n så ska i tydeligvis ha av sidedekselet på motsatt side av støvfilteret... noen som vet hvordan jeg får av dette? (har montert på den kabelbeskytter/boxen bakpå prosjektoren om dette har noen invirkning..)

BenQ Global - Consumer Electronics

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er 2 skruer på undersiden av PJen på dekselet.
    Skru dem ut så kommer du til pæra som sitter med 2 skruer.Løs disse så er det bare å dra den rett ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    glemte jo å plukke fram bruksanvisninga idag å i finværet, men lurte på om de to skruene det er snakk om er på et slags "deksel" under selve sidedekselet på motsatt side av støvfilteret???
    Ut med disse to skruene, løsner da hele sidedekselet, eller må jeg gjøre andre ting å??

Noen som hadde gidda å ta en titt hva som står i bruksanvisninga angående pæreskift???

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må da ha gått umåtelig fort twg76? Når kontaktet du AVshop? Virker som god og rask service hvertfall.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gikk VELDIG kjapt ja Teddytusen!
    Måtte som sagt bestille ny pære og betale for denne, og betalte da direkte med kort... pæren dukka da opp 2 dager etter på døra (eller måtte på posten å hente den da sia jeg ikke var hjemme når de kom..)

Anyway, fikk ut den gamle pæra idag, men den var jo gått i 10000 biter, så det var mye glassbiter som ramlet ut når jeg dro ut pæra... så får vel ringe igjen i morra til avshop å høre hva jeg gjør nå... ser forresten at farghjulet (som nå står på en "rosa" farge) ser litt små skittent ut.. var mye "dritt" generellt inne i prosjektoren.. svart støv liksom (mulig dette kom når pæra røyk?!)
    Så spørs om den ikke har hatt godt av en rensing også...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vært i kontakt med Avshop igjen og ble linket til benq sine kundetjenster i sverige, snakket med en hyggelig svenske som ba meg fylle ut skadeskjema, så skulle de komme og plukke opp prosjektor og foreta full rens av denne for meg... antok hele prosessen skulle ta 5 arbeidsdager... altså får jeg hadde den tilbake... syns det hørtes vel optimistik ut, men vi får se... Skulle få pakkelapper så ingenting skal tydeligvis koste meg noe... bare noen dager uten prosjektor...
    Får vente og se hva som skjer...
    Skal holde dere oppdatert her...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •