Hitachi PJ-TX300 dilemma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitachi PJ-TX300 dilemma

Hei,

Eg har planer om å kjøpe ein pakkeløysning med PJ-TX300, 213cm lerrett og takfeste.

Denne pakken: Hitachi PJ-TX300 projektor, 213cm lerret - MPX

Eg har eit problem. Eg har eit lite rom å montere den i. Vegg til vegg så er det omtrent 3m (litt over). Eg vil selvsagt ha eit stort bilde med god kvalitet. Eg er derfor redd for å tabbe meg ut med å plassere den på eit altfor lite rom.

Det eg lurer på er om dette er stor nok avstand for 213cm lerrett? Eg har prøvd det projectorcentral kalkulatoren, men skjønner ikkje så mykje. Eg jobber som lærling og denne pakken koster meg 2 mnd med lønn, så eg er redd for å tabbe meg ut

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom bildet er 213cm bredt, må du ha 2.73m fra objektivet i projektoren til lerretet. Slik det ser ut for meg, er det totalbredden på lerretet som er 213cm, mens bildeflaten er 203cm. Da kan i tilfellet projektoren plasseres minimum 2.6m fra lerretet.

Selv om dette går, bør du være obs på at du blir seittende veldig nerme lerretet. Det vil si at du vil kunne si pixlene i bildet (hønsenetting/screendoor), og vil kanskje måtte bevege hodet. Dersom dette ikke et et problem, er det bare å kjøre på !

Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar! Kva trenger eg av kabler? Eg vil ha den koblet til DVD spiller og PC. Video og Lyd til begge deler

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0