problemer med panasonic pt-ae900e

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med panasonic pt-ae900e

Hei første gang her, håper noen kan hjelpe meg. Jeg har en Panasonic pt-ae900e som har blitt elendig dårlig lys på. Jeg har brukt den som en vanlig tv med parabol,video,dvd,laserdisc,psx2 og pc tilkoblet. så det har jo blitt noen timer hehe. Etter ca 4000 timer hadde den første lampa blitt så svak att jeg kjøpte en ny. Når jeg monterte den så nullet jeg timetellern og trodde att den skulle bli nesten som ny igjen, men den ble ikke stort bedre.Men jeg har bruk den litt likevel men den blir bare svakere og svakere. skal ikke pten tilbake stille seg når man nuller telleren. det virker som min ikke har gjort det. Den er kjøpt på komplett.no er ca 1 1/2 år. Det koster vel en formue sende den dit så jeg tenkte jeg ville spør har først. håper noen som vet mer en meg..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette høres mer ut som en feil på pæra enn på prosjektoren. Grunnen til at lysstyrken gikk nedover med den gamle pæra var ikke at prosjektoren justerte den ned, det var selve pæra som ble svakere. Dvs. at når du setter i ny pære så skal du komme opp på samme lysstyrke som når både prosjektor og pære var ny, uavhengig av om du resetter teller eller ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •