BenQ PE8720 Finnes det noe bedre i denne prisklassen? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ligg langt unna Vogel PPC200. Hvis det er noen her som har greid å skru en Benq 8720 bom fast, eller som også greier å tilte og låse så vil jeg gjerne vite hvordan...Mulig jeg er helt på jordet, men har et par kompiser som sliter med det samme..Projectoren henger nå i Vogel festet, men pust på den, og den flytter på seg...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har hatt lignende problem med andre pj fester. håper det blir unngått med det chief festet jeg linket til i forrige post.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel feriepengene som var tiltenkt denne. Tror dere markedet kommer til å være tømt for den innen juni?

1.Oki, så kommer neste spørsmål. Leser tidlig i tråden at det er mye feil med pj ene, firmware relaterte, og at folk må inn i service menyer for å stille på cw. Er dette forsatt et problem dersom man bestiller en 8720 fra avhsop.no la oss si i kveld?

2.Har også et spørsmål i sammenheng med plassering har et dreamscreen lerret DreamScreen DynaGrey Frame 16:9 200 cm altså 92 tommer. Pr i dag henger min Thosiba mt 200 ca 4,36 meter borte fra lerrete, og fyller dette bra.

Rommet mitt er ca 5 meter langt, for at jeg i følge Projektor central skal få fyllet mitt 92" lerret, må den henge omtrent 5 meter fra lerrete med 1x i zoom, går det ann å henge den la oss si ca 4,36 meter fra, for å øke zoomen for å få fylt lerrete? Eller vil jeg da tape bildekvalite?

3. Ser mange velger å montere den på hyll, har selv ca 4,80 meter bak i rommet en reol - bokhylle, som er en god og solid topp på. Som den kunne stått på. Denne er ca 1,80 over bakken, rommet er standar 2,40 høyt. Hadde det passet å hatt pj`en stående oppå denne bokhyllen? Reolen? Eller blir det for høyt?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •