Optoma HD70 + Canal+ tuner gir til tider hakking ved visning av fotball

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optoma HD70 + Canal+ tuner gir til tider hakking ved visning av fotball

Har en optoma HD 70 og digital parabol fra canal+. Kobler set-top boxen til projectoren via svart - vga adapteret og en tre meter lang VGA kabel.

Når jeg ser fotball hender det imidlertid at bildet hakker og blir stripete (horisontalt) i 4-5 sekunder før det blir normalt igjen. Det kan være så mye som 30 minutter i mellom hver gang dette skjer.

Er det noen grunn til å tro at dette skyldes projectoren, eller er det set-top boxen, eventuelt overføringen av signalet til projectoren som har skylden?

Skal oppgradere til HD-boks etter sommeren så jeg håper da jeg slipper dette problemet..

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en eldre Optoma H27 utgave og den spiller alt jeg byr den med glans, så jeg vil tro at du noe delay i set-top boxen (hva svarte er nå det ?)
    VGA inn her er jo samme som Kompositt video, så det bør være et meget stabilt bilde ?

/L

PS. Kjører Native Kompositt hele veien og har ingen "bokser lenger i signalveien til pJ" og det fungerer 100%

/L

Intermediate Joey Bane sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det skjer på 42" plasma skjermen vi har på hovden, med kabel. har sett det hos bestefaren min óg.
    hjemme har vi bare antenne, uten hakking. Mitt forslag er da: bytt til antenne:-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •