Bundle med projektor, hva kan være av interesse? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Helt klart kalibreringsutstyr som ville vært ønskelig å bundle med en PJ. Alt annet blir gjerne stadig oppgradert / skiftet ut. Glimrende å ha et kalibreringsverktøy slik at en kan garantere seg at en får det beste ut av projektoren / kilden.

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Husk at ingen projektorer er "ferdig kalibrert", den må kalibreres opp mot den enkelte kilde...
    Greit nok, men det er da bare garvede entusiaster som bryr seg om slikt..
    De kompisene jeg har som har kjøpt PJ vet knapt hva å kalibrere en PJ er, og det tror jeg er likt for resten av befolkningen.
    Med en godt kalibrert PJ fra fabrikk så blir ikke avvikene så store på forskjellige kilder, det har det ikke vært på mine i allefall.

Klart det er kjekt med kalibrerings utstyr, men det bør ikke være førsteprioritet foran et godt lerret og god kilde.
    Er Projektoren godt kalibrert fra fabrikk er behovet for kalibreringsutstyr minimale.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Tenketank;

De som ser etter 1080p projektor på det nåværende tidspunkt er nok over gjennomsnittet interessert i dette utstyret. Da vil jeg tippe at de fleste allerede har hatt projektor, dermed så er lerret på plass. De har en avspiller, kanskje har de allerede kjøpt HD spiller. Takstativ kjøpte de ved forrige pj-kjøp... Kabler likeså, jeg stemmer kalibrering. Men, hvis få ønsker å gjennomføre kalibrering så er det kanskje best å selge kun projektoren
    Kalibrering er ikke akkurat noe du ønsker at kunden skal behøve å tenke på allerede *før* du har fått prosjektøren i hus. Det du ønsker er å sette fokus på hvor bra den er, og hvor enkel den er å sette opp. Jeg er egentlig enig med konklusjonen din, selg kun prosjektøren. Pris er nok viktigere for de fleste enn evt. tilleggsutstyr.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det "eneste" riktige vil her være kalibreringsutstyr, da (nesten) alle projektorer trenger kalibrering med en tids mellomrom. Selv styggdyre skjermer for fotoredigering skal kalibreres med jevne mellomrom.

Ved å bundle kalibreringsutstyr vil folk faktisk begynne å bruke det

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Tenketank;

De som ser etter 1080p projektor på det nåværende tidspunkt er nok over gjennomsnittet interessert i dette utstyret. Da vil jeg tippe at de fleste allerede har hatt projektor, dermed så er lerret på plass. De har en avspiller, kanskje har de allerede kjøpt HD spiller. Takstativ kjøpte de ved forrige pj-kjøp... Kabler likeså, jeg stemmer kalibrering. Men, hvis få ønsker å gjennomføre kalibrering så er det kanskje best å selge kun projektoren
    Bra tenkt. Ser ikke poenget med en bundle og betale for noe man muligens har fra før, men mulig jeg har gått glipp av noe.

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha vært på prosjektortreffet i år, ser jeg helt klart nytten av et godt kalibreringsverktøy. Dette forutsetter selvsagt at det kan utnyttes av meg. Hvis ikke må det følge med en person som utfører kalibreringen.... :-)

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternative bundler;

Videoprosessor

og/eller

Anamorf linse

Alt som kan gi et skyv i retning av 2.35:1 er positivt :-D

Vet at dette er rimelig sært men er jo ikke på forumet for morro skyld heller....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •