Lampemodul til LG RD-JT51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lampemodul til LG RD-JT51

Hallo.
    Lurer på om noen kan hjelpe meg med og finne lampe til denne modellen, lampen min har gått etter ca 700 timers bruk? Finnes det noe sted det går og kjøpe billige pærer eller uorginale eller hva man skal si.... Og finnes det noen måter og vere ekstra forsiktig så levetiden blir lengre.

Active Xell sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prisguide.no lister mange som forhandler denne lampa.
    Projektorpærer - LG Lamp til RD-JT51 - Finn beste pris hos Prisguide.no

Kan ikke se noen som har den på lager, men det er jo flere som kan ta inn om man bestiller. Billig er det ikke. Milig det vil være mer aktuelt å bestille i fra tyskland eller noe. Selv med mva påslaget.

Har samme projektoren men min har gått i ca 1200 timer nå. Personlig kommer jeg ikke til å kjøpe ny lampe når den ryker. Da blir det heller nye projektor. Men det er kjipt når det skjer så tidlig.

Første pri for lang lampelevetid er vel å forhindre alle mulige former for støt og vibrasjoner av projektoren. Spesielt når den er varm. Og lampa er varm lenge etter at vifta har stoppet. Så en pj som er fastmontert har større sjanse enn en som blir tatt fram og ryddet vekk hver gang den brukes. Når det er sagt så er levetid på lampene vel oppgitt som en "gjennomsnittlig forventet levetid" i et utvalg som desverre har ganske stort sprik på lengste og korteste. Det er en grunn til at få produsenter har lampegaranti på mer enn 90 timer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •