Forstyrrelser på BenQ PE8720! HJELP!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Forstyrrelser på BenQ PE8720! HJELP!

Jeg har problemer med rødt "fargebånd" som vandrer over lerretet når jeg bruker DVD-spilleren og Xbox360. Fargebåndene går mye hurtigere over lerrettet når jeg bruker xbox'en, slik at det oppfattes nærmest som flimring. Jeg har fått byttet projektoren, kablene og prøvd med flere dvd-spillere og xbox'er til ingen nytte..... Signalene går rett fra kilde til projektor. Begynner å gå tom for ideer her.. Noen som kan ha en løsning?

Pæra ble ikke byttet når jeg fikk ny projektor, men både BenQ og Nettdata mener det ikke er pæra som er problemet (var derfor jeg fikk ny projektor).

Har også hørt at det kan være problemer med strømnettet i huset/nabolaget. Noen som har erfaring med dette?

Håper noen kan hjelpe! Begynner å bli litt smålei... Sånn det er nå, er projektoren ikke brukbar i det hele tatt....

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tummelum
    Jeg har problemer med rødt "fargebånd" som vandrer over lerretet når jeg bruker DVD-spilleren og Xbox360. Fargebåndene går mye hurtigere over lerrettet når jeg bruker xbox'en, slik at det oppfattes nærmest som flimring. Jeg har fått byttet projektoren, kablene og prøvd med flere dvd-spillere og xbox'er til ingen nytte..... Signalene går rett fra kilde til projektor. Begynner å gå tom for ideer her.. Noen som kan ha en løsning?

Pæra ble ikke byttet når jeg fikk ny projektor, men både BenQ og Nettdata mener det ikke er pæra som er problemet (var derfor jeg fikk ny projektor).

Har også hørt at det kan være problemer med strømnettet i huset/nabolaget. Noen som har erfaring med dette?

Håper noen kan hjelpe! Begynner å bli litt smålei... Sånn det er nå, er projektoren ikke brukbar i det hele tatt....
    Om du ikke har fått orden på dette, kan du poste samme post i 8720 tråden. Bedre respons der tror jeg. Jeg kan dessverre ikke hjelpe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •