Problem med ASK-C420

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med ASK-C420

Har akkurat skaffet meg en ASK-C420. Kjøpte den billig av en bekjent fordi den har en feil.
    Problemet er at den er temmelig vrien å få igang. Det kreves kanskje 10-20 oppstartsforsøk før den endelig teller ned i displayet og starter. Da er bildet fint og greit. Men plutselig skrur den seg av..(etter ca 5-10 min) Og det uten å kjøle ned pæra.
    Det virker også som at det er lettere å få den igang hvis jeg rister den Så jeg mistenker en kontaktfeil.
    Er det noen som har kjennskap til denne modellen?.. Evt kjenner noen som har mere peil enn meg?.. Ha jobbet som Tv reparatør i mange år. Men har lite/minimal kjennskap til projektorer.
    Bør også nevne at jeg i skrivende stund ikke har fått fjernkontrollen til å virke.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har forska litt videre nå. Jeg har funnet ut at fra jeg stikker inn stikk-kontakten til det er mulig å skru den på tar det ca 4-5 min. Derfor mistenker jeg feilen for å være termisk. Evt i power.
    Har også lagt merke til at power lampa blinker i standby. Hvis jeg trykker på knappen mens lampa er slukket skjer det ingenting. Det kan være en feilkode?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •