Noe rart på min LG AN110

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noe rart på min LG AN110

Hei,

Kjøpte i november en LG AN110 fra Komplett. Projektoren
    fungerer stort sett veldig bra men det er to ting som jeg mener ikke skal
    være slik:

1) Det virker som om det stiger en slags varmedis oppover på lerretet. Er ingen ovn eller noe slikt under bare for å fjerne den muligheten. ;-)
    Virker som det er noe slags dis som stiger oppover inne i projektoren. Er redd det kan være tegn på at noe er galt i den.

2) Noen ganger vil ikke projektoren tenne. Det er ett svakt lys i pæren. Det
    jeg gjør da er å nappe ut kontakten slik at den skrur seg 100% av og starterden igjen. Da virker den. Kan det være noe slags firmwareoppdatering som burde vært gjort kanskje?

Noen som har noe formening hva dette kan være? :-)

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har faktisk skjedd én gang med min også at den ikke ville tenne. Skjønte ikke helt hva som skjedde, og skrudde den av og på igjen, så var alt i orden. Hadde samme med den gamle Davisen, er dette noe som ikke er helt uvanlig kanskje?

Høres veldig rart ut med den varmedisen. Det er ikke fruen som har fyrt opp stearinlys på bordet engang?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Nei dårlig med både fast frue i huset og stearinlys når projektoren er på. ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nicco
    Hei,

Kjøpte i november en LG AN110 fra Komplett. Projektoren
    fungerer stort sett veldig bra men det er to ting som jeg mener ikke skal
    være slik:

1) Det virker som om det stiger en slags varmedis oppover på lerretet. Er ingen ovn eller noe slikt under bare for å fjerne den muligheten. ;-)
    Virker som det er noe slags dis som stiger oppover inne i projektoren. Er redd det kan være tegn på at noe er galt i den.

2) Noen ganger vil ikke projektoren tenne. Det er ett svakt lys i pæren. Det
    jeg gjør da er å nappe ut kontakten slik at den skrur seg 100% av og starterden igjen. Da virker den. Kan det være noe slags firmwareoppdatering som burde vært gjort kanskje?

Noen som har noe formening hva dette kan være? :-)
    Svar på spørsmål 1 har jeg ikke, men spørsmål 2 tyder på at det er en feil. Jeg hadde problem på min LG AN110 da den var treg å starte. Til slutt så startet den men slo seg av automatisk. Det virket som vifta var gåen. Jeg leverte den på reparasjon, og de skiftet fargehjul etc. Nå virker den utmerket.

LG har meget god service, selv om det tok en stund før jeg fikk den tilbake. Det var verkstedet sin feil (Infocare ??). Da jeg ringte til LG, så tok de affære med en gang på presset på slik at jeg fikk projektoren tilbake innen 1 uke. Egentlig skal du ha rett på å få kreditert kjøpet dersom det tar mer enn 2-3 uker fra du leverer den inn. Jeg anbefaler deg å levere den inn og å ringe til LG direkte for oppfølging.

Lykke til.:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •