Må si at dette er MYE for pengene!

Lysstyrke er ikke noe problem da denne som mange andre har en "lamp saver" funksjon som demper lysstyrken og ikke sliter så mye på lyspæren. Bildet tjente ganske mye på å skru på denne funksjonen.

Kan tenke meg den havner på ca. 8-900 ansilumen.

Kontrast forhold ser meget lovende ut, og den har bra sortnivå! (faktisk bedre enn min Piano HE-3100 )

Den kan også vise HDTV formater.

Det eneste negative er støynivået som er litt for høyt etter min smak, kan minne veldig om X-1. Og det er en "long throw" linse på denne, så en trenger litt lengde for å få stort bilde.

Har fått sett noen scener fra Men in Black 2 og X-men 2. Ser faktisk veldig bra ut.

Fine menyer var det også, med de justeringsmuligheter som trengs.

Dvd spiller i oppsettet var en HTPC med Theatertek avspiller software via VGA kabel.

Skal en tur å sjekke ut litt mer film i morgen så hvis jeg finner ut noe mer positivt/negativt skriver jeg det her.

Min kompis som har denne projen og jeg snekret sammen lerret idag. Helt glatt sponplate med lady silkematt hvit-gråtone farge. Må si jeg er imponert over hvor bra dette blei! Lagde også maskering rundt bildet, og det ser knallbra ut! En del bedre enn mitt Projecta pulldown lerret til 2500,-... Denne løsningen kom på 300,-.. hehe..

En annen god ting er at denne prosjektoren ikke har noen lysramme rundt selve 4:3 oppløsningen slik det er på en del andre sikkert litt eldre DLP maskiner. Er mektig lei dette på min Plus Piano HE-3100 da det aldri blir helt mørkt rundt bildet..

Nevnte jeg at den også har mulighet for bilde i bilde? hehe..

Ha en god kveld.