Tx-200 og PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Tx-200 og PS3

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tx-200 og PS3

Bør jeg oppgradere projektor?

Da tenker jeg på om tx-200 klarer og utnytte bildekvaliteten maksimalt på spill og blu-ray filmer!

Sorry men er litt noob på dete her...

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seeker-man

Da tenker jeg på om tx-200 klarer og utnytte bildekvaliteten maksimalt på spill og blu-ray filmer!

Sorry men er litt noob på dete her...
    For å utnytte oppløsningen til PS3, må du ha en full 1080P projektor. 1080P projektoren ligger fra 25-30k og opp.
    Din tx-200 er helt fin den. Den er HD-ready, og fungerer helt fint. Ville ikke kjøpt ny hadde jeg vært deg. Vent til 1080P projektorene har sunket endel i pris. Om 2-3 år kanskje?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du i det hele tatt får utnyttet en 1080p projektor henger sammen med bildestørrelsen du bruker og sitteavstanden. Har du et bilde på rundt 100" og nedover, og sitter 3-4 meter unna er det etter det jeg leser overkill med 1080p. Du vil rett og slett ha problemer med å se den økte oppløsningen. Følg DypBassen sitt råd, slapp av og vent.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer det samme selv, og har hittil kommet til at jeg avventer 1080p en stund til. Det er en rasende utvikling på pj-fronten for tiden, og jeg tipper det vil komme gode 1080p pj'er til en langt hyggeligere pris om ikke lenge. Så får vi se om vi klarer å holde oppgraderingsspøkelset i sjakk en stund til...

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EON
    Jeg vurderer det samme selv, og har hittil kommet til at jeg avventer 1080p en stund til. Det er en rasende utvikling på pj-fronten for tiden, og jeg tipper det vil komme gode 1080p pj'er til en langt hyggeligere pris om ikke lenge. Så får vi se om vi klarer å holde oppgraderingsspøkelset i sjakk en stund til...
    Ja har kommet frem til og vente en stund til jeg og
    Men det er vanskelig og holde unna oppgraderingsspøkelset

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seeker-man
    Kjører selv PS3 mot 720p projektor (Sony HS51). Sitter knapt fire meter fra 95" lerret og er svært fornøyd med bildekvaliteten.

Er det enda bedre med 1080p? Godt mulig, men heldigvis oppleves bildet så mye bedre enn vanlig DVD at jeg fint orker å vente et par år med å oppgradere til 1080p projektor

Håper nå bare at projektorseansen neste helg ikke ødelegger denne venteplanen helt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •