Reparasjonstid på BenQ Pe7700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active DIY Mekkern sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reparasjonstid på BenQ Pe7700

Sendte min inn til verksted for 2-3 uker siden, har man krav på erstatningsprodukt i mellomtida på slikt utstyr ?
    slik som mobiler og annet så ahr man jo krav på leieprodukt etter 1 uke, gjelder det samme på prosjektorer , og eventuelt hvor lenge må det gå ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det har du, i hvert fall så lenge det er snakk om en garanti- eller reklamasjonssak. Jeg fikk lånepj av Anovo da jeg hadde min 7700 inne til softwareoppgradering i fjor, men du må nok mase litt for å få det til. Husk også at førsteleddet er forhandler og at du kan velge om du vil henvende deg til serviceverksted eller forhandler.

Active DIY Mekkern sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    finnes det ingen bestemte tidsbegrep i slike saker ? som feks max 1 mnd eller lignewnde, hvor man deretter har krav på erstatningsprodukt / reklamasjon / heving av kjøp ?

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt endel kontakt med Anovo gjennom arbeid (vi var forhandler av benq produkter) og privat. Har alltid hatt ting i orden innen en uke. En annen bekjent leverte inn en 7800 som det var noe galt med. Han fikk en erstatningsprojektor og etter en stund fikk han projektoren sin tilbake.

Erstatningsprojektoren ble ikke sendt inn, og han hørte ikke noe mer fra det (slik som jeg forstod). Sikkert en glipp i systemet til anovo da.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DIY Mekkern
    finnes det ingen bestemte tidsbegrep i slike saker ? som feks max 1 mnd eller lignewnde, hvor man deretter har krav på erstatningsprodukt / reklamasjon / heving av kjøp ?
    Jo, dersom det tar mer enn en uke har du krav på låneprodukt, hvis jeg ikke husker feil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •