For nte gang, hva er best? ang bilde på pj?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

For nte gang, hva er best? ang bilde på pj?

Hallo guruer:razz:

Jeg har en acer pd 523, har til nå brukt vanlig "gul" kontakt til bildeoverføring, har brukt S-video kabel i jula å tenkte at jeg skulle få et løft i bildet, hmfr men NEI... Så til spørsmålet er komposit bedre? har en Sony RDR-HX900.. Eller tips til å tyne max ut av Acer´en. er igrunnen en pj jeg bruker på jobb, grei til power point men elendig på film hitill, kjempe på tegnefilmer og filmer med mye dagslys, men elendig på alt det andre :-P Tips mottas med stooor takk

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verken s-video eller kompositt er noe å rope hurra for, men s-video er hakket bedre. Det beste bildet med denne projektoren vil du nok få med en PC innstilt på 1024*768 via VGA-inngangen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Verken s-video eller kompositt er noe å rope hurra for, men s-video er hakket bedre. Det beste bildet med denne projektoren vil du nok få med en PC innstilt på 1024*768 via VGA-inngangen.
    Hm ok får prøve det da, takk for svar. sitter kun med en packard bell bærbar så da forsvinner jo lyd, jaffal via H/K min, så her får jeg ikke i pose å sekk, bør gjerne selger acer´en da?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan bruke komponentkabel mellom DVD-spiller og projektor i stedet. Den har tre kabler. Det skal følge med en VGA-til-komponent adapter med projektoren i følge manualen. Det er et veldig bra signal i forhold til s-video og kompositt.

Hvis du ikke manualen til projektoren så finner du den her: http://projectorcentral.com/pdf/proj...anual_2791.pdf

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •