Kjøpe prosjektor "nå" eller vente?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe prosjektor "nå" eller vente?

Jeg har tenkt litt i det siste og har i grunn ventet på 1080p. Men siden de billigste 1080p lcd-prosjektørene ligger på rundt 30-35k og oppover, så ble det litt i dyreste laget for meg. Vil disse kunne falle ned til prisnivået som 720p-prosjektørene har? Og hvor lang tid snakker vi om da?

En annen ting jeg har tenkt på er om det kanskje er like greit å kjøpe en 720p nå, og så oppgradere til en 1080p om noen år? Når alt kommer til alt, vil jeg virkelig savne 1080p hvis jeg har en prosjektør som kan vise 720p ?

Per i dag så har jeg kun en 28" crt-tv. Så litt større bilde og høyere oppløsning er virkelig noe jeg har lyst på. Men er 1080p virkelig verdt å vente såpass lenge som jeg antar det vil ta før prisen når dagens 720p-priser?

EDIT: Vil forresten et 190-200cm bredt bilde bli for mye med tanke på sde ved en sitteavstand på 2,1m ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg hadde ikke gadda og vente om du ikke er superkresen da, det kommer jo altid noe nytt så likegreit og kjøpe nå

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noen (mange) som er "på" når det gjelder 1080 PJ'er. Da kan det være noen gode bruktkjøp å få, bla her på AVforum. Da slår du to fluer i en smekk - får varene i dag, og det til en rimelig penge. Når nye 1080'er har kommet ned i pris, er det din tur til å handle nytt. Jeg skal i alle fall vente minst 6 mnd før jeg anskaffer meg en 1080'er, dette pga høy nypris.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •