PE7700 slår seg ikke på!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question PE7700 slår seg ikke på!

Har vært borte på jobb i nesten 3 uker.
    Når jeg kom hjem å slo på hovedbryteren bak, så lyser alt normalt i standby. Men er umulig å slå på prosjektoren med power knappen eller fjernkontrollen...

Noen som har hørt om problemet, eller vet om en løsning?

Kjipt å måtte sende den i retur når vi kommer inn i den beste film-kveld perioden

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en PE7800, den får jeg slått på slik at standby lampa lyser, men pæra vil i lyse. Dette skjedde helt plutselig, jeg så en film uten problemer. Dagen etter når jeg skulle se film igjen ville ikke lampa lyse. Etter my av og på prøving startet den igjen, men bilde er veldig svakt (svakt lys). Så nå har jeg bestil ny pære og håper den tuller på grunn av at pæra er oppbrukt. Pj har gått snart 1400 timer.
    Du kan prøve å la den stå uten strømmen i over natten for så å prøve den igjen, det funket et par ganger til meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Phu!

Lot den stå med uttrekt strømkabel i natt ja. Og i dag startet den opp normalt 8)
    Har ikke sett film enda. Men bildet så ut som var like bra som før. (Den har tross alt bare ca 50 timer)
    Litt merkelig, siden jeg lot den stå 2-3min uten strømkabel i går når jeg plagdes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •