Kjøpte min første projektor, PT-AE700 til 3.000 kr (pære i tillegg) - bra kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpte min første projektor, PT-AE700 til 3.000 kr (pære i tillegg) - bra kjøp?

Bare nysgjerrig på hvor bra/dårlig kjøp jeg har gjort...
    Det ble 3.000 kr + frakt for projektoren også kjøper jeg lyspære til 3.500 kr = 6.500 kr :-D Gjør ikke meg noe at jeg måtte kjøpe lyspære i tillegg, starter med ny pære da som om projektoren var ny...

Den er par år gammel nå men holder kanskje greit til dagens standard? Har skjønt at utviklingen går fort på hjemmekinoprojektor fronten...

Kan jeg glede meg til Xbox 360 og HD-DVD...? DET er det jeg lurer på og grunnen til at jeg kjøpte projektor.. 21" CRT TVen min ble underkill for Xbox 360 grafikken

Ps: Beklager alle trådene jeg har startet, men er veldig nysgerrig og entusiastisk akkurat nå, lærer utrolig mye her og vil bare lære mer!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, tror ikke 6500 er en helt steingal pris for den hvis den ellers er i "mint condition". AE-700 var jo meget god da den kom, og er jo bra også idag, selv om det selvfølgelig finnes heftige saker...

Vi er vel alle nysgjerrige og entusiastiske her, så du passer nok bra inn.

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden pæren er 100% ny så er det en brukbar pris +\-, hadde den hvert brukt så ville vel ca.5000,- hvert bra.

Men ikke ta meg feil, dette er en kjempe projektor Regner selv med å ha min en god stund til før jeg bytter til noe bedere (1080p)...

Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Kan jeg glede meg til Xbox 360 og HD-DVD...? DET er det jeg lurer på og grunnen til at jeg kjøpte projektor.. 21" CRT TVen min ble underkill for Xbox 360 grafikken
    Gled deg!! Jeg stor koser meg med x360 på denne PJ`n!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    SMen ikke ta meg feil, dette er en kjempe projektor Regner selv med å ha min en god stund til før jeg bytter til noe bedere (1080p)...

Ja der tenker vi likt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •