Og da var den projektoren gåen... hva gjør man nå? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis det er Spaceworld på Strømmen storsenter du mener så er e-post adressen deres: butikken@spaceworld-strommen.no

Sendte mail til senteret og spurte for deg.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med importør, slik det ble nevnt tidligere her.

Link med denne tråden...Regner det som ganske sikkert at de ikke vil at Infocus skal få et dårlig rykte, og her det jaggu mange som bruker en god del penger på PJ.

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tv 2 hjelper deg er sinnsykt effektivt. skjønner ikke at folk handler på spaceworld uansett. de er driit dyre og har null utvalg. spaceworld hos meg har produkter og skjermer fra sikkert 2002. masse monitorer som de selger...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spaceworld har vel vært på tv2 hjelper deg før de, de burde ta den trusselen på alvor. Men stå på, det er typisk for slike steder å spekulere i at kunder ikke går videre med slike saker pga. kostnader. Viktigst av alt og som flere sier her: hold all kommunikasjon formell og skriftlig- om ikke annet viser dette at du mener alvor og det kan gjøre utslaget.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var veldig interessant, for jeg har selv slitt med PT-AE700 Panasonic projektoren min og service. Tror den har vært inne på service 3 ganger iløpet av 1.5 år, og den har framdeles problemer. Jeg forsøkte faktisk gjentatte ganger å få svar fra Service Eksperten som har ordnet projektoren hvordan garanti det var på varen og diverse deler, men nå har det gått 4+ uker uten svar

Nei, kjør på og hold oss gjerne oppdatert Noen selgere er voldsomt tøffe i telefonen, men tonen kan fort endre seg hvis man prater med direkte øyekontakt. Kan forøvrig støtte email-anbefalingen hvis du skulle bruke dette i framtiden, veldig praktisk i senere tid.

EDIT: Skrivefeil

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå har jeg sendt brev idag... har referert til en del lover og forskjellig så vi får se hva som skjer....

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Her er jeg enig i at serviceverkstedets konklusjon er under all kritikk, optikken er selvsagt en reklamasjonsdel og har ingen sammenheng med garantitid på produktet. Dette burde selvsagt butikken du har handlet i visst om, men ettersom Spaceworld normalt sett selger svært begrenset med projektorer har du nok hatt uflaks med vedkommende du traff på. Uansett er det jo her serviceverkstedet og ikke minst InFocus' servicebestemmelser som svikter i første omgang...

Du får stå på din sak, ev. får du be dem ta kontakt med Lygren på hovedkontoret, så skal jeg få orden på denne saken (...og ikke bruk det som en trussel mot de stakkarene som står i butikken, de har bare begått en feil; hørt på serviceverkstedet)...

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Boye
    Dette var veldig interessant, for jeg har selv slitt med PT-AE700 Panasonic projektoren min og service. Tror den har vært inne på service 3 ganger iløpet av 1.5 år, og den har framdeles problemer. Jeg forsøkte faktisk gjentatte ganger å få svar fra Service Eksperten som har ordnet projektoren hvordan garanti det var på varen og diverse deler, men nå har det gått 4+ uker uten svar
    Hvis det gjelder samme feilen har du rett på nytt produkt eller pengene tilbake. Selger har rett til å forsøke med reperasjon de første gangene, men hvis dette ikke ordner problemet har du dine rettigheter som nevnt over.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nok en bortkastet telefon.... MAKAN TIL DÅRLIG SERVICE.... han service karen var ikke på jobb engang..-.-

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan endte egentlig denne saken?

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det kunne jeg også tenkt meg å få vite! Som sagt mange ganger allerede, så er det helt klart en reklamasjonssak. Garanti er noe butikken kan tilby i tillegg til reklamasjonen, og man kan på ingen måte sette garantitiden til å være kortere enn reklamasjonstiden

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må da ha ordnet seg med den tyngden han fikk med seg herfra.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samme symptom på min 4805 ...

Gulbrun stripe i høyre del av bildet. Dette skjedde samtidig som den originale lampen gikk til h......, dog etter vel 2.200 timer, så det er ingenting å klage over.

Men dersom det faktum at lampen går skal forårsake at optikken får varige mén er det absolutt ikke holdbart.

Jeg kjøpte prosjektoren hos Komplett og skal klage på dette.

Hvordan gikk det forresten med deg, Martin?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •