Hvilken Projector i stuen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken Projector i stuen?

Jeg bruker stuen som kino sal og liker de slik, men trangen etter noe nytt begynner og bli stor da jeg har har hatt min X1 i 3 år nå. Den blir nok solgt i nær fremtid stakar.

Saken er at siden dette er i stuen vil jeg ikke ha et monster hengende over benken. Så på benq 8720 , den fristet stort helt til jeg så dim på den den 492 × 195 × 392 mm (W × H × D) som er dobbelt av min X1.
    Får nok ikke ha denne i stuen nei. sett på Lg an110w som trolig er den beste kandidat til stue bruk(liten og flott) men hvis de er noe andre kandidater som helst ikke er så mye større en min x1, og gir bedre bilde for pengene rundt 10-15 høvdinger) er jeg velldig intressert i et navn og rykte.

min x1 er ca w24xd32

Ser man på feks. Panasonic PT AX100 så er den 39.5 i bredde. De viser godt igjen i forhold til 24 cm.

Div info. Stue blir alldri helt svart, lerret 200cm dreamscreen (dynagrey)
    Avstand projector ---> lerret 380cm
    kabling/utstyr blir slik som dette :

Htpc dvi-hdmi -------> yamaha rx-v2700 hdmi -----> projector

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sett litt på lgn og hadde et håp om og sette den på veggen over benk i stue, det som kan bli prob er at den er 24,4 høy og jeg har akkurat denne avstanden fra topp vindus list til start tak list. joda den skal nok presses inn der, men da kommer de største prob. 11,5 cm ned fra topp projector vil da en jæv... gardin stang være. skal kunne stille den ut et stykke slik at lgn går bak. men på bildene ser linse ut til og være noe lunde på midt projector som tilsier at linse blir midt i min gardin stang. og de blir nok kaldt i senga hvis den stangen må bort.

vedlegg: Et dårlig bilde tatt med mobil, men viser da noe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •