Offisiell tråd BenQ PE8720 - Side 98

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 98 av 103 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... SisteSiste
Viser resultater 1,941 til 1,960 av 2060
    Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av muaddib
    Jaja, fikk tilbake pj i posten i dag. Dem har byttet Mainboard står det i serviceraporten.

Men denne gangen har dem klart og rote vekk orginal emballasjen som jeg sendte den inn i. Der lå blant annet, fjernkontrol, bakdeksel, strømkabel osv.

Sendte meg bare prosjektoren naken i to pappesker som var teipet sammen

Så er det påan igjen med og få dem til og spore opp dette og få tilsendt det i posten.

Lurer på hvordan dem klarer og fikse elektronikk der inne når dem ikke klarer og ta vare på en pappeske. Og en annen ting hadde jo vært og testet prosjektor før man sender den fra seg. Det vil jo svare seg for både kunde og butikk.

Lukter ikke akkurat kvalitet av A Novo nei. Og det blir aldri mer BenQ på meg det er sikkert, når en betaler 15 000 kr for en pj så forventer man at den skal virke og ikke sendes inn til reperasjon 5 ganger på 800timer drift. Og etter hva jeg leser om de nyere modelene til BenQ så er det mye problemer der og.

/cry
    Føler virkelig med deg. Har du virkelig sendt den inn til reparasjon fem ganger i løpet av 800 timers drift? Da mener jeg at du har krav på nytt produkt.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom enn får samme feil 3 ganger har man rett på nytt produkt.

Anovo har nå brukt 1.5 mnd på å bestille noen vifter til min.

Sendte mail til benq og sa jeg ikke fant meg i dette.

Så fikk jeg tilbake at en fabrikk overhalt projektor skulle komme i retur.

Fikk så idag enn liten negativ overaskelse i posten.

Det kom en i retur, men orginal embalasjen min mangla, lurer på hvor den er blitt av?

Det kom en lik projektor, som såg veldig ripete og stygg ut, var tydlige striper på sidene, og under, dette er ikke akseptablet, da jeg har tatt veldig godt var på min, kunn stått på en fast hylle siden jeg fikk den.

Og striper og riper trekker ned ved ett evnt salg , dersom oppgraderinger i fremtiden.

Tok så kontakt med benq og forklarte situasjonen, og de har nå sendt en mail til Anovo, om hvordan saken skulle løses, så venter nå på feedback.

Videre skulle pæren min vert satt i den fabrikk overhalte, min var vel godt ca 800, mens denne var godt 333, mens støvfilteren var godt 450, lukter litt bullshitt, stoler ikke helt på dem. Men pæra kan jo røket etter kun få timer , slik at støvfilter har gått lenger.

Så gleder meg til å se hva som skjer.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det riktige valget nå av Benq og Anovo hadde vært å gi deg en ny W5000.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, burde fått et nytt produkt. Rart man skal måtte være uten projektor i 1.5 mnd, for så få en projektor full i riper uten orginal embalasje tilbake.

Så skal bli spennende og se i morgen.

Er ikke ekstremt med riper, er noen under, og noen litt dype på siden, og den ser i grunn litt små sliten ut. Min sån i alle fall 100% strøken ut, og det er det jeg mener som er prinsippet her, jeg skal ikke bli lidende fordi jeg må sende noe på service.

Bilder av de små ripene under:

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Støvpartikler inne i opptikken

Er det noen som har opplevd å få støvpartikler inne i opptikken på sin 8720 ?
    Fikk en ny projektor i fjor vår, som erstatning til min gamle med defekt fargehjul. Den har enda ikke har passert 100 timer. For noen uker siden merket jeg et par flekker i bildet på lerretet. Nå er det en 10-15 flekker. Vises ekstremt godt i lyse bilder. Veldig irriterende.
    Finnes det noen grei måte å få fjernet støv som ligger innenfor linsa? Ligger vel sannsynligvis mellom fargehjulet og linsa... Eller er service eneste utvei?

(edit: var lite respons i denne tråden. Prøver heller å lage en ny tråd....)

Newcomer scotty sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Innen kort tid har jeg tenkt å kjøpe en projektor. Ser etter noe til under 6000-7000kr. Har da sett at jeg kan få en brukt BenQ PE8720 til den prisen. Hvordan er denne sammenlignet med en ny HD-klar projektor til 6000-7000kr?

Skal bli brukt til hjemmekino.

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feedback?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved kjøp projektor under 10 lapper så finner du neppe noen som er bedre enn PE8720.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har jeg vært heldig eller?

Nå har jeg fulgt med på denne tråden siden jeg kjøpte min BenQ8720 rett før jul 06, og i motsetning til en del andre her så har jeg overhodet ikke hatt noen som helst problemer. Lampa er nå gått 1749 timer. Projektoren var bra kalibrert fra fabrikk (hvertfall til mitt bruk).
    Har jeg hatt flaks eller er det andre som har hatt like lite problem som meg?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har/hadde samme erfaring som deg. Jeg hadde min 8720 i ca 700 timer uten et eneste problem. Har i dag W5000 og det er det samme med den. Fungerer som en drøm! :-D

Newcomer okm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også vært fornøyd med min. Måtte riktignok sende den inn den første jeg hadde, men fikk da erstatningsprojector tilsendt før jeg sendte inn min. Og da fulgte det også med returlapp til den som skulle sendes inn. Så alt i alt meget fornøyd med både produkt og service.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Null problemer med den jeg hadde også. Byttet pære på ca. 1600 timer og solgte min med ny pære gått ca.350 timer. Ny eier er konge fornøyd.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her.

Grunnen til at det kan virke som om mange hadde problemer er nok at det var en ca 5 stk som hadde mye problemer, og dermed postet en del for å kartlegge diverse saker.

Ble solg ekstremt mange av disse rett etter prisnedsettelse, og brorparten har nok vært strålendes fornøyde

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Samme her.

Grunnen til at det kan virke som om mange hadde problemer er nok at det var en ca 5 stk som hadde mye problemer, og dermed postet en del for å kartlegge diverse saker.

Ble solg ekstremt mange av disse rett etter prisnedsettelse, og brorparten har nok vært strålendes fornøyde
    Hadde heller ikke problem før 1200 timer ca. Problemet er heller verkstedet , det er et frittstående service verksted kalt anovo, og de er noen skikkelig rothuer.

De venta på deler i 2 mnd til min projektor, noen vifter, og når jeg fikk den tilbake, var det fremdeles samme feil så da jeg sendte den inn. Har klaget og krevd omlevering, fikk faktisk etter litt tid en ny Benq W5000 i replacement

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, har fått med meg allt skrivet om service stedet anovo. Virker (som du sier) til å være noen surrehuer

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...men ingen regel uten unntak jeg var der og fikk oppgradert FW på min W5000 og det var gjort unna på en halvtimes tid! 8) Forskjellen er at jeg ikke sendte inn pj'en...

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble visst et innkjøp av en BenQ PE8720

Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med flott Projektor !

Newcomer Joshua sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Firmware

Hei,

Noen som vet hvor man finner Firmware versjon? Og i så fall, hva er den nyeste versjonen?
    Igjen, noen mulighet for å oppgradere dette selv og blir i så fall ting noe bedre?

Mye spørsmål på en gang men man skal alltid prøve. =)

Josh

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joshua
    Hei,

Noen som vet hvor man finner Firmware versjon? Og i så fall, hva er den nyeste versjonen?
    Igjen, noen mulighet for å oppgradere dette selv og blir i så fall ting noe bedre?

Mye spørsmål på en gang men man skal alltid prøve. =)

Josh
    Ganske sikker på du må sende den til Anovo for å gjøre dette.

Side 98 av 103 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •