Offisiell tråd BenQ PE8720 - Side 96

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 96 av 103 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... SisteSiste
Viser resultater 1,901 til 1,920 av 2060
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av muaddib
    Hei igjen.!

Jeg fikk i dag min pj tilbake i posten. På servicelapp står det at dem har byttet fargehjul, regner med at det er motoren til CW som er byttet.

Har kjøpt meg pioneer plasma i mellomtiden Never Benq again!
    haha!

Pakket opp BenQ'n i kveld for og kjøre litt film på storskjerm.
    Tror du f..n ikke dritten tok kvelden etter 5min da, samme feil som sist.
    Jeg testet den i noen timer når jeg fikk den tilbake sist og siden har den vært pakket ned.

Makan til drittmaskin og drittservice, har sendt ny forespørsel til BenQ :twisted:

Blir helt fortvila av møkken jo :cry:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har heldigvis ikke hatt noen problemer med min, i går rundet den 1950 timer og i dag bestilte jeg ny pære. Er så fornøyd med denne at jeg klarer meg fint uten 1080-projektor en god stund til. Samme projektor i over 2 år er personlig rekord med meget god margin.

Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bard.kuvaas@bi.no
    Har heldigvis ikke hatt noen problemer med min, i går rundet den 1950 timer og i dag bestilte jeg ny pære. Er så fornøyd med denne at jeg klarer meg fint uten 1080-projektor en god stund til. Samme projektor i over 2 år er personlig rekord med meget god margin.
    er enig i at denne pj holder mål ennå.skal ha min hvertfall 1 pære til,og den nåværende har gått 200 timer,så blir nok 8720 en god stund til...den er fantastisk god på blu ray så "i am legend" i går kveld.fantastisk bilde,dybde spesielt i mørke scener er den helt utrolig.
    Hvor kjøpte du pære Bård?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    er enig i at denne pj holder mål ennå.skal ha min hvertfall 1 pære til,og den nåværende har gått 200 timer,så blir nok 8720 en god stund til...den er fantastisk god på blu ray så "i am legend" i går kveld.fantastisk bilde,dybde spesielt i mørke scener er den helt utrolig.

Rimeligste jeg fant og rask levering:

● ADVANCE ● Produkter ● Projektorer / Tilbehør / Pærer - BenQ ●

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vurdert ganske lenge nå om jeg skulle oppgradere til W5000 men har kommet til at PE8720 skal få en ny periode i kinonen. Ligger ny pære på postkontoret å venter nå.8)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jensi
    Bestilte samme sted, var tre igjen da. Kr. 2,129.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    Ja, flott på Blu Ray, men de fleste projektorer i dag gir vel bra bilde med den kilden, nesten enda mer imponert over hva den gjør på DVD/SD-siden.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte pæra i helgen og hadde den allerede på tirsdag. Fikk ganske mye ekstra smell i bildet.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også vurdert "hva nå", etter denne. Men jeg er som andre sier, så fornøyd med særlig dvd-prestasjonen. Utrolig bra. Jeg er ikke så fornøyd med sortnivået, men det kan være pga at jeg har et hvitt lerret med 1.1 gain. Når det er mørkt, lyser det for mye tilbake, og jeg har både kalibertert projektoren og sydd meg mørke panel-gardiner til hele rommet og har full lyskontroll nå.

Jeg klarer liksom ikke kvitte meg med den. 8 segments fargehjul.. dc3, bra optikk. Min kan ikke ta imot 1080p og nedskalere det, men Benq nekter å sende meg firmware, de vil ha den sendt inn og det koster jo. Jeg aner ikke hvilken firmware min har og hva som er nyeste. Vet andre det her?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er vi litt langt tilbake i tid, men problemet med en tidligere software var vel at peræ gikk altfor tidlig. Husker at jeg hadde min inne til SW-oppgradering for ca. halvannet år siden. Siden du er fornøyd med bildet og ikke har noen spesielle problemer er det vel ikke noe grunn til å mase med å sende den inn for oppgradering.

Newcomer doncorl sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre har fjernkontrollen min tatt kvelden
    Noen som har godt tips om en universal fjernkontroll som fungerer fint til 8720?

Takker for svar!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doncorl
    Dessverre har fjernkontrollen min tatt kvelden
    Noen som har godt tips om en universal fjernkontroll som fungerer fint til 8720?

Takker for svar!
    Bruker selv en Logitech Harmony One..

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Har en samsung bdp 1400 koblet opp mot min 8720.har prøvd litt forskjellig oppløsning fra dvd spilleren(blu ray).1080i,og 720p,synes 720p gir best bilde.men på sd dvd er jeg usikker på hva som blir best,noen som har noen formening? kjører hdmi rett fra dvd til pj

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes selv 1400-spilleren til Samsung mangler en del på skalering til ekstern kilde. 1200 var bedre, og 1500 og 2500 er mye bedre. Kan den sende ut 576i over hdmi? Må innrømme at jeg ikke husker det i farten.. Jeg ville ikke sendt ut 720p på SD-kilde, for da omgår du skalereren i PJ. Send heller ut 1080i.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal prøve 1080i.har prøvd 720p på sd dvd,det er ikke så bra.
    takk for hjelpen

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har min begynt å blinke på lamp. ganske ofte. Jeg skrur den av og på bakpå noen ganger, og da når den først starter går det fint. Men ofte den blinker rødt på lamp, når jeg skal starte opp. Tegn på dårlig lampe? Eller hva er det som gjør dette?

Har lampegaranti kanskje greitt å benytte denne snart?

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teigas
    Da har min begynt å blinke på lamp. ganske ofte. Jeg skrur den av og på bakpå noen ganger, og da når den først starter går det fint. Men ofte den blinker rødt på lamp, når jeg skal starte opp. Tegn på dårlig lampe? Eller hva er det som gjør dette?

Hei,
    Fungerer pæren som normalt før projektoren slår seg av?

Hvis den gjør det, så er jeg redd for at din projektor lider av samme feil som min 8720, som jeg har hatt til reparasjon to ganger i løpet av to år. Hos meg så slår projektoren seg på som normalt og pæren fungerer som den skal, men så, etter noen få minutter, slår den seg av og "LAMP" lyser rødt. Første gang dette skjedde, så trodde jeg at det var pæren som var årsaken, så jeg satte inn en ny pære til ingen nytte.

Hvis det samme problemet oppstår igjen, så kommer jeg til å kreve en ny projektor eller pengene tilbake.

Anbefaler deg å sende mail til: benq@helpdeskdata.se

Håper det ordner seg for deg.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er akuratt dette problemet som du beskriver. Har sendt den inn nå, eller venter på informasjon om hvor jeg skal sende den, har nettopp sendt inn feilmeldingen. Heldigvis har jeg en projektor til jeg kan bruke i julen, som backup.

Hvor lang tid brukte de på å fikse din?

Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teigas

Akkurat det samme problemet har jeg med min! Den starter og Benq bildet kommer opp og så skrur den av seg og blinker rødt på to led og en orange.

Prøver jeg og skru den på ett par ganger, og så kommer den tilslutt, merker ikke noe forskjell på bildet.
    Spennende og høre hva du kommer frem til, er det noen som har pratet med Benq om dette problemet??

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere sjekket at det ikke er rensing eller bytting av filter som skal til? Det skal vel skje etter 1000 timer.

Side 96 av 103 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •