Hvilken Projektor 10-15000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken Projektor 10-15000?

Heisann folkens

Prøver for tiden å finne ut hva jeg skal bruke penger på... Har hatt 3 projektorer før og ble aldri helt 100% fornøyd med det, så jeg vurderer nå flatskjerm også. Men veit ikke om jeg kommer til å bli fornøyd der heller. Har sett på ett par modeller med lovende spesifikasjoner, men ikke helt som jeg ønsker der heller. Det blir fort litt mye penger i forhold til hva jeg syns jeg får igjen med disse skjermene.

Derfor er jeg nå over på Projektor igjen... Det er på en måte lettere å komme i mål der, men er ikke sikker på hvilken jeg bør gå for.
    Det må nesten bli Lcd siden det ikke finnes Dlp som passer mitt rom med tanke på kastavstand og offset. Har skråtak i bakkant og er dermed avhengig av vertikal lens-shift. Lg An110 kunne vært ett alternativ, men også denne blir det problemer med å få på plass. I tillegg kommer problemer med Htpc tilkobling.
    Alternativene jeg står igjen med nå er følgende:

1. Sony HS60 -> Prisgunstig og god nå? Er redd Iris lukker for mye innimellom slik at lyse detaljer i ellers mørke bilder kan bli vel blasse. Har god tro på bildebehandlingen i denne. Innspill?
    2. Panasonic AX100 -> Ny modell fra Panasonic. Litt dyr, men har fått forholdsvis god kritikk fra kilder jeg ikke helt stoler på. Innspill og erfaringer?
    3 .Panasonic AE900 -> Har ikke sett denne, men har hatt 2 D5 projektorer fra før, og det var jo greit nok på en måte. Er litt redd for VB på denne, men den er prisgunstig.

Har hatt TW600 før og denne støyer for mye. Det samme kommer vel TW700 til å gjøre også.
    Har også hatt TX200, og her var jeg litt misfornøyd med flyten i bildene. Er etterhvert blitt svært var på ujevne bevegelser ved panoreringer..

Setter pris på all relevant og god informasjon fra folk som har sett på disse projektorene og har sammenligningsgrunnlag.

Active andosten@start.no sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    363
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du et bra lerret?

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ett 78" Dreamscreen Dynagrey rammelerret. Det får være greit nok en stund til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •