Tv på BenQ PE8720

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv på BenQ PE8720

Må velge mellom projektør eller tv i min lille leilighet. Lurer derfor på hvordan det er å se på tv og surfe på nettet med en BenQ PE8720? I tillegg hvor lyst kan man ha det i rommet for å få ett brukbart bilde fra disse to kildene siden jeg ikke vil sitte i mørket hele dagen (trekker selvsagt ned persiennene og slår av lyset ved filmtitting av dvder). Vurderer denne mot Sonys 55" bakprojeksjonstv med full HDTV, hva ville dere ha gått for?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen på forumet Thomas76! :-D
    surfing samt å se på TV vha TV-kort i pc går helt fint. Du kan ha på ganske mye lys også uten at det blir plagsomt med blasse farger etc. Desto mørkere du har det, desto bedre bilde får du selvfølgelig. Jeg har ikke erfaring med TV'en du nevner, men jeg er litt skeptisk til å bruke pj som TV... timene renner på hvis du bruker den som "hoved-TV" så det blir kanskje dyrt i lengden. Det er jo en prioriteringssak.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8720 fungerer fint på Canal Digitals filmkanaler og helt greit på NRK og TV2 med rgb-signaler ut av satelittmottakeren. Ellers blir det forhåpenligvis ikke så lenge til vi får bedre TV-signaler fra de ulike leverandørerene.

Når det gjelder økonomi er min erfaring at prisfall på investert utstyr er en mange ganger større kostnad enn pæreforbruk (og jeg bruker projektoren 2-4 timer pr. dag). Dersom du har kun ett rom, ville jeg har vurdert projekter og i tillegg en billig liten TV.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •