ny lcd pj eller brukt dlp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny lcd pj eller brukt dlp?

Er i ferd med å kjøpe meg min første projektor og har lest masse her på forumet men er fortsatt veldig usikker på hva jeg burde kjøpe. Nå får en jo hitachi PJ-TX200 til ca 11000 samtidig som hc3000 står til salgs brukt (nesten ny) for ca samme prisen! hva er fornuftig å kjøpe?

Vet at benq pe8720 er en kjempe pj til 17000.- men jeg har desverre ikke nok avstand fra pj til lerret, rommet er ca 3.8 fra bakvegg til lerret! ønsker å oppnå et bilde på 90"-100"! (Rommet er uten vinduer)

(PJ-TX200 og hc3000 er kun brukt som eksempel på projektorer over, det er ikke de to det kun står imellom)

Takker for tilbakemeldinger:-D

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

På 3,8 meter får du akkurat 100 tommer med LG AN110. Ca 14000,- levert, billige pærer og dobbelt pærelevetid i forhold til omtrent samtlige andre prosjektorer.

Fornøyd med min :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut Avtorget, der finner du blant annet min 8 mnd. gamle BenQ PE7700 (med åpningspris på 7900,-) som gir deg 106" lerret til den kasteavstanden, samt mange andre gode og nesten nye DLP-projektorer med 1280x720p til priser mellom 7 og 10 k.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •