BenQ PE8720 mot Action Model Two

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ PE8720 mot Action Model Two

Heisann alle sammen..!!!

Hadde tenkt å investere i en projektor til min hjemmekino. Hadde satt øynene mine på Action Model Two, men nå som denne "sjokkprisen" på BenQ dukker opp blir jeg litt usikker. Vil dette være et bedre kjøp enn Projectionsdesigns Actionj Model Two når det gjelder bildekvalitet osv? Alle gode kommentarer mottas med takk!!

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av msvenn
    Heisann alle sammen..!!!

Hadde tenkt å investere i en projektor til min hjemmekino. Hadde satt øynene mine på Action Model Two, men nå som denne "sjokkprisen" på BenQ dukker opp blir jeg litt usikker. Vil dette være et bedre kjøp enn Projectionsdesigns Actionj Model Two når det gjelder bildekvalitet osv? Alle gode kommentarer mottas med takk!!
    Ja.

Det eneste usikre er hva Projection Design har tenkt å gjøre med oppgradering av Model Two.. Det er jo lov å håpe på 1080p oppgradering for 25k..

Edit: Model Two er en særdeles bra prosjektør, men den har desverre ikke like bra sortnivå som Benqen. På de fleste andre områder er de ganske like. De som har sett begge to i aksjon kan sikkert utdype mer, men etter det jeg har sett av omtaler av begge to så er det helt klart at Benq er en litt bedre prosjektør enn Model Two, og når den i tillegg nå er blitt billigere så er det vel ingen tvil om at Benqen er et bedre kjøp..

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å sprenge budsjettet og gå for en Sony VW50? Da slipper du i alle fall å tenke på ny pj på en stund... ettersom du i utgangspunktet tenkte på en såpass dyr pj som AMT... :-D

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Projection Design har vel mer fargekorrekthet, samtidig som den blir kalibrert i Fredrikstad på fabrikken, før den sendes ut til forhandlerene. Gorm er nok den rette mann til å avgjøre hvem av disse to som er det beste kjøpet, prisen BenQ ligger på nå, er vel ikke til å forakte heller. Selv er jeg glad i PD, uten at det bør bety noe. :wink:

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden