Hei,

jeg har oppdaget ett merkelig fenomen på min projektor(PT-AE900E) når jeg har den koblet opp til min UPC Digital dekoder via scart.

På TV2 og TV2 Zebra kommer det en hel del "bølger" i bildet nesten kontinuerlig. Dette fenomenet oppstår kun på disse kanalene, mens de andre kanalene er helt fint bilde(bra til å være UPC i hvert fall:? )

Er dette ett kjent problem? Er det eventuellt noe jeg kan gjøre for å få bukt med dette?

Jeg har nemlig hovedsaklig koblet opp projektoren til digital dekoderen for å se fotball og typisk nok er det jo TV2 og TV2 Zebra som sender de fotballkampene jeg skal se:cry:

Edit:

Har nå lagt merke til at problemet mitt bare blir merkeligere. På en og samme kanal går problemet bort når det er reklamepause for så å komme tilbake igjen med en gang reklamepausen er ferdig...

Er det forskjell i signalet som sendes under sendinger og i reklamepauser?

Alle mulige tips mottas med stor takk da dette er usedvanlig irriterende

Edit2:

Bare for å ha testet det så koblet jeg kabel-dekoderen via tv'en min og så koblet projektoren til tven. Vips så var bølgene borte! Så problemet er mer eller mindre løst selv om jeg ikke liker måten det måtte gjøres på :-?

Eventuelle forslag til annen løsning eller forklaring mottas enda med stor takk