Sanyo Plv-Z2 Merkelige striper...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sanyo Plv-Z2 Merkelige striper...

Hei

Har nettopp montert opp en Z2, men et lite skår i gleden er de blå vertikale stripene som er synlig selv på 3 meter, nå skal jo sant sies at de går ikke over hele lerretet og er ikke konstant, men jeg tror de har veldig lyst til det.
    Hvis man tenker på matrix så ligner det litt på det man så på skjermen der... det virker nesten som pikslene ikke skifter fort nokk, de henger igjen, som sagt så har jeg en sitteavstand på litt over 3 meter på et 170 lerret, i svart sener og bilder med vertikale strukturer er det godt synlig.

Dette har jeg prøvd, byttet kabler, prøvd både s-vhs,komponent og byttet signalkilder, noen ideer?

Bjoern

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det du mener omtales her: http://avforum.no/forum/viewtopic.ph...=asc&start=120

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda det kan virke som det er hver 12 linje, men det er ikke bare at det er lyst, det er samme blåfargen som bakgrunnsfargen... det er nesten som piklsene ikke henger med når det blir mørke farger, så når man ser en film der det er mørkt på sidene og lyst på midten så ser man blå piksler i det mørke.

Bjoern

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •