Jeg har kjøpt en brukt og usett Phillips cSmart (SV2 LC 4433). Dumt av meg, men selger har "fått fraskrevet seg ansvaret for projektoren", og når jeg nå tester den er den ikke i orden.

Starter som den skal og tar kilden, men fargene er drastisk forskjøvet i forhold til hverandre. på ca 3m avstand (fyller et 180*180lerret) er rødt omlag 5-10cm forskjøvet (opp til høyre) for grønt (slik ser det iallefall ut).

Pæra har ifølge teller gått 3800 av 6000timer. Et klistermerke på projektoren skryter av 3års garanti (men jeg har hverken kvittering eller garantibevis...). Er serienummer noe vits, og kan jeg få noen form for reperasjon på garantien?

Ingen synlige skader på projektorens utside, men når jeg bikker på den hører jeg noe som er løst inne i den (kan høres ut som et lite steinkorn). Har prøvd ut menyen, men finner ingen vidunderinnstillingsalternativ som lar meg justere "fargeutglidningen"...

HVA ER GALT - HVORDAN KAN DET FIKSES - HVA BØR JEG GJØRE??

er svært takknemmelig for svar fra dere. Jeg har vet ikke speisielt mye om dette, men vet jeg har fått redusert julebudsjettet mitt om ingen gode råd dukker opp...

Mvh

Jan Håvard
jan_haavard@hotmail.com